Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تقدیر از فعالان ستاد اجرایی خدمات سفر گناوه با تقدیر از تلاش همه مسئولان و دست اندر کاران ستاد خدمات سفر شهرستان اظهار داشت: تشکیل منظم جلسات ستاد خدمات سفر کار بسیار سنجیده و مناسبی است و نباید با پایان تعطیلات نوروزی کار این ستاد تعطیل شود بلکه باید برای برنامه ریزی مناسب این ستاد در طول سال فعال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گناوه افزود: شهرستان گناوه دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیار زیادی دارد که باید با همکاری همه این ظرفیت‌ها را به بالفعل برسانیم.

وی گفت: ارائه خدمات به مسافرانی که چندین برابر جمعیت شهرستان هستند با امکانات محدود کار بسیار سخت و دشواری است ولی با برنامه ریزی، مدیریت بسیار خوب و میدانی و جهادی و همکاری همه دست اندر کاران ستاد خدمات سفر شهرستان و همراهی مردم این امر در ایام نوروز در گناوه میسر شد.

وی با اشاره به اینکه گردشگران و مسافران می‌توانند سفیران و مبلغان خوبی شهرستان باشند و باید از این فرصت استفاده کرد یادآور شد: همه دست اندر کاران ستاد خدمات سفر شبانه روزی تلاش کردند و در خدمت رسانی به مردم وقت گذاشتند که قابل تقدیر است.

امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه ساحل از ظرفیت‌های بسیار خوب گناوه است گفت: می‌توان از این ظرفیت مناسب به نحو مناسبی برای توسعه گردشگری استفاده کرد.

وی گفت: در دولت قبل دو دهکده گردشگری در شمال و جنوب استان تصویب شد ولی علیرغم پیگیری‌ها این امر در شهرستان عملی نشد که نیاز پیگیری دارد.

امام جمعه گناوه خاطر نشان کرد: با توجه به حضور گسترده مسافر در شهرستان، از ظرفیت خانه باغ‌ها به عنوان مسافر پذیر استفاده شود که هم درآمد برای مردم باشد و هم برای اقامت مسافران مکان‌های مناسب. باشد.

وی با تاکید بر توسعه بوم گردی در شهرستان گناوه گفت: زمین‌هایی که دیگر قابل کشاورزی نیست با تغییر کاربری برای بوم گردی استفاده شود.

امام جمعه گناوه گفت: منطقه تل چیتی در گناوه ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری است که جلساتی نیز با برخی از مالکان در دوره‌های قبل برگزار شد که امیدواریم با توافقی بین مالکان و شهرداری این قسمت به عنوان یک ظرفیت در ایام نوروز استفاده شود.

امام جمعه گناوه گفت: شهرستان گناوه امروز در سراسر کشور شناخته است و انتظار می‌رود با نگاه خاص استاندار محترم، مسئولان استانی و همت و تلاش همه مسئولان بتوان با استفاده و بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود، این شهرستان را به عنوان نمونه و الگویی برای سایر مناطق و ساحل نشینان تبدیل کرد.

کد خبر 5468691

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه نوروز مسافران نوروزی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان اردبیل ارتش جمهوری اسلامی ایران گرگان شیوع کرونا امام جمعه گناوه ستاد خدمات سفر استفاده شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا

دریافت 46 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6090990

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود