Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:59:47 GMT

آمادگی کامل ارتش برای ماموریت مشترک با پلیس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۴۱۹۸

آمادگی کامل ارتش برای ماموریت مشترک با پلیس

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در دیدار با امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان چشم دیدن وحدت و یکپارچگی مردم و نیرو‌های مسلح را ندارند، اما به برکت وجود فرماندهان ولایی و انقلابی و دلسوز نظام و انقلاب، همدلی و هماهنگی در بین فرماندهان نیرو‌های مسلح موج می‌زند و این جای شکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین امیر موسوی فرمانده کل ارتش گفت: آمادگی کامل در ارتش برای انجام هر نوع ماموریت و برنامه مشترک با مجموعه انتظامی وجود دارد. خیلی خوب است که فرماندهان و مسئولین ناجا و ارتش در بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی دو مجموعه حضور پیدا کنند و تجربیات مجموعه‌ها را به جوانان دانشجو منتقل کنند. از تلاش‌های شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت و آرامش برای مردم عزیز ایران اسلامی هم تشکر و قدردانی می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان

 پژمان اختری اظهار داشت: واحد شماره چهار نیروگاه شهید مفتح به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای به شبکه سراسری متصل شد.

وی افزود: با راه اندازی واحد شماره چهار، فصل تعمیرات نیروگاه به اتمام رسیده و هر چهار واحد با آمادگی کامل به استقبال روز‌های گرم سال می‌رود.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح تصریح کرد: تولیدحداکثری وکاهش نرخ خروج اضطراری به عنوان یکی از اهداف مهم این مجموعه در سال جاری خواهد بود.

 نیروگاه شهید مفتح همدان متشکل از چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی در مجموع به ظرفیت هزار مگاوات به عنوان اولین و تنها مرکز تولید انرژی الکتریکی با استفاده از پساب تصفیه شده شهری در کشور، علاوه بر تأمین دو درصد برق مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور، نقش مهمی در پایداری برق استان همدان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان