Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@21:15:04 GMT

مهدی عبدی همچنان در رادار تیم های حوزه خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۴۵۵۱

گلزن اول پرسپولیس همچنان با چند پیشنهاد خارجی روبرو است

مهدی عبدی همچنان مدنظر تیم های حوزه خلیج فارس قرار دارد.

به گزارش طرفداری، دریافت پیشنهاد از کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی برخی کشورهای اروپایی به مهاجم جوانی چون مهدی عبدی اتفاق جدیدی نیست. این مهاجم جوان طی چند سال اخیر نیز با پیشنهادات مختلفی مواجه شده اما ترجیح داده در پرسپولیس بیشتر تجربه کسب کند ضمن این که با پرسپولیس نیز قرارداد بلند مدتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خبر می رسد مهدی عبدی دوباره با چند پیشنهاد از سوی کشورهای امارات و قطر مواجه شده است.

این پیشنهادها اگرچه هنوز به باشگاه نرسیده اما قرار است در پایان فصل به تایید مدیرعامل و یحیی گل محمدی برسد تا سرمربی پرسپولیس نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند.

اگر گل محمدی همچنان بخواهد از عبدی به همین طریق (مهدی عبدی در اکثر بازی های این فصل نیمکت نشین بوده) استفاده کند، قطعا با جدایی او موافقت می کند و آن وقت عبدی با توجه به قرارداد بلند مدتی که با باشگاه پرسپولیس دارد باید با پرداخت مبلغ مورد نظر باشگاه، رضایت نامه خود را دریافت کند مگر این که بخواهد به صورت قرضی جدا شود که این می تواند بهترین انتخاب برای او و باشگاه باشد.

 

بیشتر بخوانید:

ادامه رقابت شهریار مغانلو و مهدی عبدی در جدول گلزنان

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه گل و یک پاس گل؛ طارمی جواب انتقادات را عالی داد تشویق طارمی توسط هواداران پورتو پس از هت تریک مقابل پورتیموننزه / فیلم اخراج دو بازیکن بولونیا مقابل یوونتوس در کمتر از 30 ثانیه / فیلم همچون لیونل مسی؛ کریستیانو رونالدو و ثبت 58 گل از روی ضربات آزاد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در تابستان گذشته دو بازیکن خود را که شاید می‌توانستند به این تیم در فصل جاری کمک کنند به تیم‌های دیگر قرض داد. در درون دروازه در حالی که احمد گوهری می‌توانست یک ذخیره مناسب برای علیرضا بیرانوند باشد به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد و در بازی حساس سرخپوشان مقابل این تیم در جام حذفی نیز یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش بود. این دروازه‌بان در تابستان پیش رو باید به پرسپولیس برگردد چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. درمورد این دروازه‌بان باخبر شدیم که باشگاه آلومینیوم به دنبال جذب دائمی او برای فصل بعد است و در این زمینه قصد دارد مذاکراتی با پرسپولیس داشته باشد. همچنین در شرایطی که سرخپوشان در نیم‌فصل اول با کمبود مهاجم مواجه بودند و در حال حاضر هم ذخیره خوبی برای عیسی‌آل کثیر ندارند مهدی عبدی را به تراکتور قرض دادند. عبدی در تراکتور بد عمل نکرد و تا الان 6 گل برای این تیم در لیگ به ثمر رسانده است. در همین راستا باشگاه تبریزی خواستار انتقال دائمی این بازیکن است. البته عبدی هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه هیچ یک از دو بازیکن خود را نمی‌تواند برای یک فصل دیگر به تیمی قرض دهد مگر اینکه با آنها تمدید قرارداد کند.

به نظر می رسد اگر اوسمار همچنان سرمربی پرسپولیس باشد به هیچ یک از دو بازیکن برای فصل آینده نیاز نخواهد داشت.

کد خبر 848660 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • تغییر نام‌هایی که به دل هواداران نمی‌نشیند/ «ریشه» تغییر نمی‌کند
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد