Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:21:49 GMT

اکران رایگان فیلم «موقعیت مهدی» در مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۵۱۱۰

اکران رایگان فیلم «موقعیت مهدی» در مهاباد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد روز یکشنبه در حاشیه این اکران به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به استقبال مردم از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» که مورد توجه و تمجید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته اکران این فیلم به صورت رایگان برای عموم مردم در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

سیامند جوانبخت اضافه کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان و مسوولان از اکران این فیلم و با توجه به ظرفیت سالن آمفی تئاتر در نظر داریم روزهای آینده نیز با اعلام قبلی آن را پخش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این فیلم خلاصه ای از زندگی نامه و  رشادت های برادران باکری در عملیات های مختلف جنگ است.

به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد تولید مرکز سیمافیلم رسانه ملی است. این فیلم با ۱۴ نامزدی سیمرغ در چهلمین جشنواره فیلم فجر که بالاترین حدنصاب در تاریخ این جشنواره است، ۵ سیمرغ از جمله سیمرغ بهترین فیلم جشنواره را از آن خود کرد.

این فیلم مورد تمجید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون «هادی حجازی‌فر»، «ژیلا شاهی»، «وحید حجازی‌فر»، «معصومه ربانی‌نیا» و «روح‌الله زمانی» نقش‌آفرینی می‌کنند.

برچسب‌ها موقعیت مهدی مهاباد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موقعیت مهدی مهاباد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موقعیت مهدی مهاباد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اکران فیلم موقعیت مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن