Web Analytics Made Easy - Statcounter

یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پس از بازی به انتقاد از تانگوی کواسی به دلیل خطای خطرناکی که مرتکب شد، پرداخته است

در چارچوب هفته سی‌ام بوندسلیگا، آرمینیا بیله فلد میزبان بایرن مونیخ بود که این بازی با برتری 3-0 بایرن مونیخ به پایان رسید.

طرفداری | حال یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پس از پایان بازی در مصاحبه با DAZN، در مورد نتیجه بازی، خطای خطرناک تانگوی کواسی، صحبت‌های حسن صالح حمیدزیچ و قهرمانی در درکلاسیکر صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یولیان ناگلزمان در مورد عملکرد شاگردان مقابل بیله فلد، گفت:

در 20 دقیقه اول عملکرد خوبی داشتیم و واقعا باید بعد 15 دقیقه 3-0 از حریف پیش می‌افتادیم. ما شایسته این پیروزی بودیم، اگرچه در دقایق پایانی کمی کار برای ما سخت شد. همچنین قابل درک بود که در نیمه دوم بیشتر بازی را کنترل کنیم.

نیمه اول در دقیقه 45 تانگوی کواسی در یک جدال با فابیان کونسه برای زدن ضربه سر مرتکب خطای خطرناکی می‌شود که این خطا برای او یک کارت زرد به همراه داشت. نیانزو پس از این خطا بالافاصله در شروع نیمه دوم توسط یولیان ناگلزمان تعویض شد و یوسیپ استانشیچ به جای او وارد زمین شد. ناگلزمان در مورد خطای کواسی و تصمیم خود، گفت:

این یک درس برای او بود. زیرا اینطور رفتن به سمت حریف (برای زدن ضربه سر) خطرناک است. او باید این را در چنین سنی یاد بگیرد. حرکت او از نظر من یک کارت قرمز به همراه داشت.

 حسن صالح حمیدزیچ در مصاحبه‌اش پیش از بازی گفته بود که بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات ریسک نخواهد کرد. یولیان ناگلزمان در این مورد گفت:

 راه حل‌های خوبی وجود دارند که چندان پر‌ ریسک نیستند. در داخل باشگاه در حال بحث در این مورد هستیم. برای من مهم است که ببینم اوضاع به چه صورت پیش می‌رود. ما نباید در چندین پنجره نقل و انتقالاتی به خواب برویم. این موضوع مانند مسائل اقتصادی است. اگر می‌خواهید یک محصول خوب برداشت کنید باید سرمایه گذاری کنید. اگر می‌خواهد در دراز مدت جزو چهار تای برتر اروپا باشید، باید در این مورد تصمیم بگیرید.

 بایرن مونیخ در هفته آینده در آلیانتس آرنا مقابل بروسیا دورتموند می‌تواند قهرمانی خود در بوندسلیگا را قطعی کند. یولیان ناگلزمان در اینباره گفت:

 خوشحالیم که در بازی هفته آینده مقابل دورتموند امکان (قطعی کردن) قهرمانی را داریم و می‌خواهیم اینکار را انجام دهیم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه گل و یک پاس گل؛ طارمی جواب انتقادات را عالی داد تشویق طارمی توسط هواداران پورتو پس از هت تریک مقابل پورتیموننزه / فیلم اخراج دو بازیکن بولونیا مقابل یوونتوس در کمتر از 30 ثانیه / فیلم همچون لیونل مسی؛ کریستیانو رونالدو و ثبت 58 گل از روی ضربات آزاد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لوهاور رفت و با نتیجه 3-3 به تساوی دست پیدا کرد.

پی‌اس‌جی در صورت برد در بازی امشب فاصله امتیازی با موناکو رده دومی را افزایش می‌داد و به قهرمانی زودهنگام دست پیدا می‌کرد.

با این تساوی قهرمانی پاری سن ژرمن حداقل برای یک هفته به تاخیر افتاده و لوئیس انریکه امیدوار است تیمش قهرمانی در لیگ فرانسه را قطعی کند.

پی‌اس‌جی اکنون 70 امتیازی است و موناکو 58 امتیاز به دست آورده است. اکنون تنها یک امتیاز دیگر می‌تواند قهرمانی آن‌ها قطعی کند و حتی اگر موناکو فرداشب نتواند لیون را شکست دهد، قهرمانی تیم انریکه را قطعی می‌کند.

لوئیس انریکه درمورد تساوی در بازی امشب گفت:"در این نوع مسابقات هیجان زیادی وجود دارد، اتفاقات زیادی می‌افتد، ما سه گل مقابل تیمی دریافت کردیم که بسیار کارآمد بود. در این مسابقه تحت فشار بودیم. هواداران از این نوع بازی‌ها رضایت دارند."

عملکرد تیم؟

ما چند اشتباه مرتکب شدیم اما موقعیت‌های زیادی داشتیم، تلاش زیادی کردیم، بازی را به خوبی تمام کردیم. می‌‌توان گفت که تقریباً قهرمان هستیم حتی اگر از نظر امتیازات هنوز به این نتیجه نرسیده باشیم.

احساس قهرمانی زودهنگام؟

ما از اینکه زودتر از موعد قهرمان شدیم، خوشحالیم. معتقدم زمانی که یک مربی بتواند قدرت خود، میل به جنگیدن و این واقعیت را که هرگز تسلیم نمی‌شود، به بازیکنانش منتقل کند، تیم بسیار خوبی شکل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون