Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامعلی ملامهدی پور روز یکشنبه در رزمایش توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم و آیین گشایش بازارچه توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه اظهار داشت: اگر همراهی خیران نباشد کمیته امداد در کمک‌رسانی با مشکل جدی مواجه خواهد شد به طوری که در دوران کرونا شاهد حضور خیران و این امر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ۲۸۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال است، افزود: مردم نوع‌دوست و خونگرم مراغه همواره در سطح استان در کارهای نیکوکارانه با تشکیل گروه‌هایجهادی و مراکز نیکوکاری خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: رسالت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال است و امسال برای مددجویان تحت پوشش و غیرمددجویان فاقد بیمه تسهیلات اشتغالزایی ویژه‌ای پرداخت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: امسال یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان آذربایجان‌شرقی اختصاص یافته در حالی که این رقم سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان بود.

وی به توزیع بسته‌های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان در طول ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد که تاکنون ۴۳ هزار بسته توزیع شده است.

وی اعلام کرد: همزمان با شب‌های قدر هم ۴۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

عضوخبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز در این مراسم گفت: در کارهای خیر از یکدیگر سبقت بگیریم و ماه مبارک رمضان ماهی پربرکت برای اقدامات‌ این‌چنینی است.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی ادامه داد: خوشبختانه مردم مراغه نیز همواره در کارهای خیرخواهانه پیشقدم هستند و در دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی توسط مردم، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی بودیم.

وی اقدامات مردم نیکوکار مراغه را مختص دوران کرونا ندانست و بیان کرد: مردم این شهرستان در ساخت پنج مدرسه علمیه، طرح توسعه مسجد جامع، تاسیس دانشکده علوم قرآنی، رادیوشهر مراغه و بسیاری از موارد دیگر به میدان آمدند و بستر را فراهم کردند.



مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه نیز در این مراسم اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان پنج هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد و تا به امروز بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ بسته توزیع شده است.

اکبر ابراهیمی اعلام کرد: ارزش هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان این ماه مبارک در راستای طرح اطعام مهدوی ۳۰ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه این نهاد پخت و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد و تاکنون ۱۵ هزار پرس غذای گرم پخت و توزیع شده است.

وی اضافه کرد: بازارچه تولیدات، توانمندی‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان شهرستان در ۳۰ غرفه نیز از امروز گشایش یافت و تولید پوشاک، صنایع دستی، تولیدات هنری، تابلو فرش، گل و گیاه، عرقیات گیاهی، طرح‌های خدماتی، دام و طیور در آن عرضه شده است.

وی گفت: این بازارچه با هدف توانمندسازی، ایجاد اشتغال پایدار با درآمد ثابت و شناساندن توان مددجویان کمیته امداد مراغه برپا شده و تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸ تا ۳۰: ۲۳ در محل کانون ولایت واقع در خیابان آب برای بازدید مردم دایر است.

وی به میزان اعتبار اختصاص یافته برای کمیته امداد شهرستان در سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: اعتبار اشتغالزایی شهرستان مراغه در سال ۹۹، ۱۰ میلیارد تومان، سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان و امسال ۵۰ میلیارد تومان است و امسال با ۲ موضوع تکریم ارباب رجوع و حفظ عزت نفس مددجویان در خدمت مردم خواهیم بود.

به گزارش ایرنا در این مراسم از خیران و روسای بانک‌هایی که با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری کرده‌اند تجلیل شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی کمیته امداد امام خمینی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی کمیته امداد امام خمینی مراغه آذربایجان شرقی کمیته امداد امام خمینی مراغه کمیته امداد امام خمینی ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد بین نیازمندان میلیارد تومان غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام محمد رضا بخشی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود گفت: هر بسته به ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی از جمله برنج، روغن ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه