Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان امروز به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استان لرستان و مسوولانی از وزارتخانه‌های مختلف در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور در این جلسه با قدردانی از روند تخصیص بودجه به این پروژه‌ها گفت: انجام تعهدات و تأمین منابع برخی پروژه‌ها حتی جلوتر از میزان پیشرفت کار است و باید با نظارت دقیق بر روند کار و هزینه‌ها، طرح‌ها در موعد مقرر به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکل تبدیل اعتبارات به نقدینگی در گذشته می گوید: در این دولت تلاش شده اعتبارات نقد پرداخت شود تا مشکلی در تأمین منابع مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها پیش نیاید.

معاون رئیس جمهور در پایان با تقدیر از کسانی که با تلاش خود برای تحقق وعده‌های دولت، دولت سیزدهم را دولت صادق الوعد معرفی می‌کنند گفت: اجرای کامل و دقیق مصوبات سفر‌های استانی رئیس جمهور، اعتبار دولت و آبروی خدمت‌گزاران دولت مردمی است.

استاندار لرستان نیز در این جلسه بر پیگیری مداوم برای به نتیجه رسیدن مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان تاکید کرد و گفت: در این راستا مدیران استانی و وزارتخانه‌ها باید پیگیری و همکاری لازم را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان سفرهای استانی رئیس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مرتضی بهزادفر گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح راهسازی در محور بزرگراهی بجنورد- جنگل گلستان، ۳۵ میلیارد تومان برای محور بجنورد -سنخواست، ۳۰ میلیارد تومان برای محور جاجرم- میامی و ۱۰ میلیارد تومان برای محور بجنورد - اسفراین تخصیص یافت.
وی در ادامه همچنین افزود: ۱۱۰ میلیارد تومان برای سد گلمندره در شهرستان گرمه، ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای تاسیسات فاضلاب شهر بجنورد، ۸۶ میلیارد تومان برای اجرای دانشکده داروسازی ابلاغ شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اضافه کرد: این میزان اعتبار به صورت نقد و از ردیف تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای طرح ملی مصوب سفر دولت به استان ابلاغ شد.
تامین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به خراسان شمالی در قالب ۲۰۰ طرح مصوب شد که تا ابتدای امسال ۴ هزارو ۰۰۲ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته بود.

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است