Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:02:27 GMT

۸۰ پروژه آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۵۶۷۰

۸۰ پروژه آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:۸۰ پروژه آبرسانی در سطح این استان فعال هستند.

اسفندیار برخه در نشست شورای برنامه ریزی استان افزود: ۹۵ پروژه آبرسانی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد هم اکنون ۸۰ پروژه فعال هستند.

وی اظهار کرد: پروژه هایی که غیرفعال هستند چون از محل اعتبارات دارای دهیاری ها شروع شدند هم اکنون به علت کمبود اعتبار غیر فعال‌ند و نیاز به اعتبار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۷۵درصد اعتبارات اسناد خزانه شرکت آب و فاضلاب جذب شده و مابقی نیز تا پایان تیرماه جذب می شود.

برخه تصریح کرد: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه اصلاح و توسعه شبکه آب شهر یاسوج اختصاص یافته که پیمانکار ۲۰ میلیارد تومان از این میزان پیمانکار گرفته شده و برای ۲۰ میلیارد دیگر نیز پیمانکار گرفته می شود.

وی ادامه داد: ۲۰۸ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات محرومیت زدایی با آب و فاضلاب استان اختصاص داده شده است که تاکنون ۱۷ میلیارد تومن به قرارگاه امام حسن مجتبی پرداخت کرده ایم و ۱۲ میلیارد تومان دیگر نیز تا پایان فروردین ماه پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: البته از ۱۷ میلیارد تومان پر تاخت شده تا کنون تنها ۶ میلیارد تومان به بسیج سازندگی داده شد که باید چاره اندیشی شود تا جهت تسریع در روند پروژه‌ها، اعتبارت مستقیم به بسیج سازندگی داده شود.

به گزارش ایسنا، برخه بیان کرد: ۱۸۴ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد چه باعث تنش آبی مواجه هستند در این پروژه تعریف شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد آب و فاضلاب استان شرکت آب و فاضلاب میلیارد تومان فعال هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد