Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:13:03 GMT

خیرین زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۵۷۹۹

خیرین زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی یکشنبه شب در مراسم جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استان کردستان که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، از کمک‌های خیرخواهانه مسئولان و خیران استان تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: امروز برای شرکت در جشن گلریزان در کنار سایر شهروندان حضور یافته‌ایم و بر اساس آیه ۲۷۱ سوره بقره «اگر به مستحقان آشکارا صدقه دهید کاری نیکوست، اما اگر در پنهانی به فقیران آبرومند کمک رسانید برای شما نیکوتر است و خدا به پاداش آن برخی از گناهان شما را محو و مستور دارد، و خداوند از آشکارا و نهان آنچه می‌کنید، آگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان احسان کردن و توجه به نیازمندان را صدقه و اقدامی ارزشمند دانست و گفت: برگزاری جشن گلریزان برای تشویق دیگران به کار خیر بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم هیچ کسی در بند نباشد، افزود: شهروندان در طول سال همواره به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کردستان کمک کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: همه شهروندان می‌توانند در پنهانی و آشکارا به زندانیان جرایم غیرعمد که اقدامی ارزشمند است، کمک کرده و دل خانواده‌های زندانیان را خوشحال کنند.

کد خبر 5469475

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج نماینده ولی فقیه در کردستان عبدالرضا پورذهبی مراسم گلریزان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان امام حسن مجتبی ع ارتش جمهوری اسلامی ایران اردبیل گرگان زندانیان جرایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد