Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صادقی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد شامل روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوده که آسفالت شده و ایمنی تردد وسایل نقلیه در این مسیرها ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: محورهای روستایی آده - برنج آباد ، میر آباد و براسبی در شهرستان ارومیه، محور روستایی ملاکندی در شهرستان ماکو ، محور روستایی پیر یادگار در شهرستان چایپاره و محور روستایی صفاخانه در شهرستان شاهین دژ از جمله این پروژه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: محورهای روستایی زمزیران و بصره در شهرستان سردشت، محور روستایی یار علی در شهرستان مهاباد و محور روستایی سرد کوهستان در شهرستان بوکان از دیگر پروژه‌های اجرایی در این بخش است.

صادقی پور افزود: با اجرای عملیات آسفالت راه‌های روستایی درصد برخورداری خانوار روستایی بالای ۲۰ خانوار استان از راه آسفالت به نزدیک ۸۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی بیش از هشت هزار کیلومتر راه روستایی دارد که کمی بیش از ۵۰ درصد آن آسفالته است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ایرنا ارومیه توسعه روستایی میرآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ایرنا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ایرنا ارومیه توسعه روستایی میرآباد آذربایجان غربی محور روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  درشبانه روز گذشته  پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری  صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام