Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:38:39 GMT

آغاز بار ترافیکی معابر پایتخت / ترددها در حال شکل‌گیری است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۶۶۷۱

آغاز بار ترافیکی معابر پایتخت / ترددها در حال شکل‌گیری است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید رنجبر گفت: با رصدی که همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود ندارد و بار ترافیکی روان و آرامی در اکثر محورها را در این روز شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بار ترافیکی زین الدین تا صدف، شرق به غرب بابایی از هنگام تا صیاد، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست تا زین الدین، بزرگراه چمران تا پارک گفتگو، جنوب به شمال نواب از قبل از نهم دی تا داخل تونل، زین الدین شرق به غرب از صدف تا پاسداران و خیابان آزادی از بعد از استاد معین تا بهبودی است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از کبیری تامه تا جنت آباد، غرب به شرق بزرگراه حکیم از شقایق تا تعاون، است.

سرهنگ رنجبر بیان داشت: در بزرگراه صدر از محدوده امام علی (ع) تا صیاد و دستواره تا دو راهی مدرس بار ترافیکی سنگینی داریم.

سرهنگ رنجبر گفت: ترافیک در بزرگراه شیخ فضل الله از جناح تا شوریده، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ تا گمنام و غرب به شرق نیایش از سردار جنگل تا ستاری، یادگار جنوب به شمال از صالحی تا ایوانک آزاد راه از پل آزادگان تا پل ستاری است.

سرهنگ رنجبر در پایان در خصوص انجام مراسم گرامیداشت روز ارتش افزود: با توجه به اطلاع رسانی روز گذشته در خصوص محدودیت‌های صورت گرفته در محورهای منتهی به حرم حضرت امام خمینی (ره) و انجام مراسم گرامیداشت روز ارتش، شهروندان عزیز از مسیرهای جایگزین استفاده نموده و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ما را در کاهش تصادفات و نظم بخشی به معابر، یاری نمایند.

کد خبر 5469518 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید رنجبر ترافیک وضعیت معابر شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور ترافیک آموزش و پرورش دستگیری سازمان زندان ها شورای شهر تهران قوه قضاییه روزه خواری آلودگی هوا ماه رمضان 1401 سازمان میادین میوه و تره بار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بار ترافیکی غرب به شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

کد خبر 847204 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر