Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:05:50 GMT

ساماندهی ارگ تاریخی گوگد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۶۹۷۶

ساماندهی ارگ تاریخی گوگد

شهردار گوگد گفت: با وجود اینکه این ارگ تاریخی متعلق به بخش خصوصی است، در راستای زیباسازی محوطه اطراف ارگ، ساماندهی، چمن‌کاری، گل‌کاری بلوار، تأمین آب و آبیاری بارانی فضای سبز اقدامات خوبی انجام شده است.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اکنون فضای سبز شهری گوگد با وجود پارک‌ها و بلوار و رفیوژهای حدود ۱۶۰ هزار مترمربع است، اظهار کرد: سرانه فضای سبز برای هر شهروند ۲۵ مترمربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بخش فضای سبز و خدمات شهری ۱۳ نیرو مشغول به کار هستند، افزود: با احداث پارک گل نرگس، پارک شفا، مرحوم قرنی و پارک جنب ارگ، فضای سبز شهری گوگد حدوداً ۱۶۵ هزار مترمربع افزایش پیدا می‌کند و یک متر به سرانه فضای سبز شهری افزوده می‌شود.

شهردار گوگد با اشاره به ساماندهی محیط اطراف ارگ تاریخی شهر گوگد، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه این ارگ تاریخی متعلق به بخش خصوصی است، در راستای زیباسازی محوطه اطراف ارگ، ساماندهی، چمن‌کاری، گل‌کاری بلوار، تأمین آب و آبیاری بارانی فضای سبز اقدامات خوبی انجام شده است.

علی‌محمدی گفت: در محوطه اطراف ارگ، پروژه احداث پارک در زمینی به مساحت حدود ۳۵۰۰ مترمربع در نظر گرفته شده است که به مناسبت روز شهدا و هفته درختکاری، ۳۰ اصله نهال به نام شهدا در زمین این پارک کاشته شد و عملیات اجرایی احداث پارک در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

کد خبر 567728

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار گوگد شهرداری گوگد شهرهاي ايران فضاي سبز شهري پارک رضایت شهروندان درختکاری مدیریت شهری برنامه ریزی شهری ساماندهي شهري پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارگ تاریخی اطراف ارگ فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،استاندار کردستان در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج و شهردار این شهر اظهار داشت: ۲ هکتار از ۲۰ هکتار زمین مسکونی که شهرداری از راه و شهرسازی طلب دارد باید ظرف ۶ ماهه نخست امسال بازگردانده شود و به مرور مابقی این مطالبه نیز بازگردد.

زارعی کوشا اظهار داشت: اعضای شورا و شهرداری باید مسائل و و اختلاف نظر‌ها را در جلسات خود حل کنند و با طرح این مشکلات در رسانه‌ها حاشیه سازی نکنند.

وی در ادامه افزود: اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه تقاطع تکیه چمن از سوی سازمان برنامه ریزی استان رقم مناسبی است که تا کنون ۱۲۰ میلیارد ریال آن تامین شده است.

حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این نشست به طلب شهرداری از دستگاه‌های اجرایی به ویژه سهم شهرداری از اراضی الحاقی اشاره کرد و گفت: از آغاز به کار دولت سیزدهم حتی یک مترمربع تغییر کاربری بدون اینکه سهم شهرداری پرداخت شود صورت نگرفته است.

عسکری فرماندار سنندج هم بر ضرورت ساماندهی دستفروشان، و ایجاد پارکینگ طبقاتی و همچنین ساماندهی نیرو‌های شهرداری تاکید کرد.

ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها مطلبی بود که محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان هم در این جلسه بر آن تاکید کرد و گفت حمایت‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

در ادامه رضایی رئیس شورای شهر سنندج هم با گلایه از کم کاری ادارت متولی فرهنگ در برنامه‌های گرامیداشت هفته سنه از نام گذاری بلوار ننله به نام آرمان بنفشی جوان فدارکار سنندجی خبر داد.

شهردار سنندج نیز با بیان اینکه امسال براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۶۰ هکتار فضای سبز به سرانه فضای سبز شهر سنندج اضافه می‌شود گفت: طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت ااجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • مسجد کبود تبریز؛ معماری زیبا و تاریخی ایران
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان