Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@20:38:44 GMT

لزوم تلاش شورای ششم در تبیین و اجرایی شدن شعار سال

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۷۲۳۹

لزوم تلاش شورای ششم در تبیین و اجرایی شدن شعار سال

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری در تأمین نیازها و مشارکت در سرمایه‌گذاری برای نیازهای جدید شهروندان و در حوزه ترویجی تسهیل روندها و بسترها می‌تواند حضور مؤثری برای تحقق عملی شعار سال داشته باشد.

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه نقش شورای ششم برای استقرار و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تحقق شعار سال جدید بسیار مهم است، اظهار کرد: لازم است که شورای ششم شهر بتواند در حد ظرفیت‌هایی که در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد بستر را برای استقرار و ادامه فعالیت مجموعه‌های با شاخص دانش‌بنیانی و اشتغال‌آفرینی فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در چند بخش شورای ششم شهر می‌تواند مسئله شعار سال را در مدیریت شهری دنبال کند و استفاده از ظرفیت‌های موجود اصفهان برای تحقق شعار سال مورد توجه است، ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های موجود اصفهان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ مد نظر قرار دارد، بعد از تاکید مقام معظم رهبری که در مورد تولید با محوریت دانش‌بنیان و اشتغال‌زا بودن داشته‌اند، قطعاً ظرفیت‌هایی که در منشور شورای ششم و در بودجه سال ۱۴۰۱ وجود دارد، باید کاملاً به منصه ظهور برسد و به ظرفیت‌های جدید توجه شده تا از آنها استفاده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه حضور مؤثر مدیریت شهری برای تحقق عملی شعار سال مهم است، تصریح کرد: مدیریت شهری نیز در تأمین نیازها و مشارکت در سرمایه‌گذاری برای نیازهای جدید شهروندان نیز در حوزه ترویجی و تسهیل روندها و بسترها می‌تواند حضور مؤثری برای تحقق عملی شعار سال داشته باشد و این انتظار می‌رود که بخش‌های مختلف شهری و معاونت‌های مختلف این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

وی در خصوص اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان از وظایفی که برای مدیریت شهری تعیین شده می‌تواند پا را فراتر بگذارد، گفت: شواری ششم می‌تواند تا حدودی با نگاه به مسئولیت اجتماعی، ارزشی و انقلابی و وظیفه‌ای که امام امت بر دوش تمام افراد در مجموعه‌های مختلف قرار داده است، به سمت تحقق این شعار پیش برود.

صالحی با تاکید بر اینکه نسبت به مطالبه و موضوعی که به صلاح مردم، شهر و کشور است نباید کم توجه بود، اظهار کرد: شواری ششم شهر اصفهان باید فراتر از مأموریت‌های قانونی راه‌هایی را جست‌وجو کرده و به عنوان یک مسئولیت در تبیین و اجرایی شدن این شعار تلاش کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در این راستان شواری ششم شهر اصفهان حتی اگر لازم است باید هم‌افزایی با دستگاه‌های دیگر را انجام دهد و کمک‌رسانی به دستگاه‌های اصلی متولی این حوزه نیز انجام گیرد.

وی با بیان اینکه برای اجرایی شدن تحقق شعار امسال باید به مجموعه‌های مدیریتی در ابعاد مختلف در سطح استان کمک‌رسانی شود، گفت: در این صورت تحقق و اجرایی شدن شعار سال اتفاق می‌افتد و شورای ششم شهر می‌تواند در پایان سال کارنامه درخشانی را در رابطه با این شعار به شهروندان ارائه دهد.

کد خبر 566390

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم اصفهان مدیریت شهری خدمات شهری مدیران شهری کلانشهر اصفهان برنامه ریزی شهری مصوبات شورای ششم اقتصاد دانش بنيان شورای اسلامی شهر اصفهان شرکت های دانش بنیان توسعه شهری تحقق شعار سال 1401 شهرداری اصفهان صنایع دانش بنیان شرکت دانش بنیان عضو شورای شهر اصفهان علی صالحی راه ۴ ساله شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر اصفهان مدیریت شهری اجرایی شدن تحقق شعار برای تحقق شورای ششم شعار سال ششم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی عصر یکشنبه در نشست شهردار، مدیران و معاونین شهرداری سنندج که به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: این گردهمایی‌ها باید موجب ایجاد همدلی و همبستگی هرچه بیشتر بین اعضای شورا و مجموعه شهرداری سنندج برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان شود.

وی از تمام تلاش‌های شهردار و تیم مدیریتی شهرداری و پرسنل این مجموعه در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: امیدواریم امسال با سرعت هرچه بیشتر شاهد انجام کارها و اقدامات هرچه بهتر در خدمت شهر و شهروندان باشیم.

رضایی گفت: خدمت فرصتی است که در اختیار تک تک ما به عنوان اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته باید با خلوص نیت و خدمت صادقانه قدردان این فرصت‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید تمام توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها هراسی به دل راه ندهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: زدن برخی تیترهای زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست اما مجموعه شورا و شهرداری از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه خود نیز همواره از منتقدان برخی مشکلات در شهر بوده‌ام و در جلسات تذکرهای لازم را داده‌ایم، اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ام در انتقادها واقعیت‌ها را بیان کنیم چرا که انتقاد سازنده موجب مسیر درست برای خدمت شایسته مدیران است.

وی ساماندهی وانت‌های میوه فروشی و استمرار نهضت آسفالت در شهر سنندج را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری باشیم.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز شورا به تمام شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان برخی مسائل و مطالبات مردم پرداختند و بر تلاش هرچه بیشتر مدیریت شهری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان تاکید کردند.

کد خبر 6091376

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال