Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:39:59 GMT

کاشت ۲.۳ میلیون گل لاله در آسارا

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۷۳۰۳

کاشت ۲.۳ میلیون گل لاله در آسارا

ایسنا/البرز مجری جشنواره‌ گل‌های لاله آسارا گفت: جشنواره گل‌های لاله آسارا عید سعید فطر افتتاح خواهد شد.

علی اکبر پهلوانی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: جشنواره گل‌های لاله در شهر آسارا واقع در جاده چالوس در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که در این جشنواره تعداد زیادی از گل‌های لاله که تا دامنه کوه‌ها کاشته شده به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تعداد لاله‌های کاشته شده به بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار می‌رسد و این تعداد گل در ۴۳ گونه متنوع است که با همکاری و مساعدت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز کاشته شده است.

مجری طرح جشنواره گل‌های لاله شهر آسارا توضیح داد: طی جلساتی که با شورای تامین فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد، قرار بر این است که جشنواره گل‌های لاله آسارا همزمان با عید سعید فطر افتتاح شود. برهمین اساس ساعات فعالیت جشنواره از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ عصر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ‌این جشنواره در کیلومتر ۳۸ جاده کرج-چالوس برپا شده است، ادامه داد: بخش اعظمی از بلیط‌های جشنواره گل‌های لاله به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد، زیرا از این طریق بهتر می‌توان بر رفت و آمدها نظارت داشت و برنامه‌ها با نظم بیشتر و کیفیت بالاتری برگزار خواهد شد؛ اما بخش دیگری از بلیط‌ها نیز به صورت حضوری فروخته می‌شود تا برای کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند و مسافران گذری هستند مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره گل های لاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سراهای دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سراهای دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می کند.

کد خبر 6094867

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • میزبانی مردم دارالعباده یزد از لاله خوشنام