Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله صالحی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای پویش مردمی "زنجان مهربان"  که با شعار "ماهم می توانیم یک حامی باشیم" و با هدف ثبت نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، برگزار می‌شود، افزود: براساس آمارهای موجود چهار هزار و ۵۷۵ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز پویش مردمی زنجان مهربان همزمان با آغاز ماه رمضان خبرداد و گفت: این پویش با هدف ثبت نام از خیران برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد برگزار می شود و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار داشت: ماه رمضان فرصت بسیار خوبی برای همدلی و نوعدوستی بوده و امیدواریم با مشارکت مناسب خیران در این طرح، ضمن افزایش سرانه فرزندان ایتام و محسنین، زمینه ارتقا بخشی خدمات و رفع مشکلات و نیازهای ضروری خانواده های تحت حمایت، از این طریق فراهم شود.

صالحی با قدردانی از مشارکت مناسب خیران، نیکوکاران و حامیان فرزندان ایتام و محسنین تاکید کرد: خیران زنجانی می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶  و ستاد اکرام ایتام به شماره ۰۲۴۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان زنجان و مراکز نیکوکاری در سطح استان، پویش زنجان مهربان و حمایت از فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

برچسب‌ها روز احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان زنجان موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان روز احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان زنجان موسسات نیکوکاری کمیته امداد استان زنجان ایتام و محسنین تحت حمایت ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی