Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:36:44 GMT

جشن گلریزان ۲۵۳ زندانی جرایم غیر عمد در کردستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۷۹۲۰

جشن گلریزان ۲۵۳ زندانی جرایم غیر عمد در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس کل دادگستری کردستان یکشنبه شب در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سنندج اظهار کرد: مردم کردستان در سال گذشته با کمک ۴۹۰ میلیارد ریالی خود زمینه آزادی ۲۴۳ زندانی را فراهم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: در جشن گلریزان سال گذشته روزه داران کردستانی ۳۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع کردند و امسال نیز امیدواریم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: امسال ۲۵۳ نفر زندانی جرایم غیرعمد مالی در زندان‌های استان کردستان منتظر کمک‌های خیرین هستند که امیدواریم در ماه مبارک رمضان زمینه آزادی همه آنها فراهم شود.

دینداری و نوع دوستی گنجینه بزرگ مردم کردستان است

استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم کردستان در برادری، نوع دوستی و مهربانی زبانزد هستند و این گنجینه بزرگ مردم استان است که باید قدردان آن باشیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: کردستانی‌ها به مردمانی دیندار معروف هستند و امیدواریم نتیجه‌ای که این مراسم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دارد موجب عاقبت به خیری و نزول رحمت برای همه مردم استان شود.

وی خاطرنشان کرد: نعمت آزادی، آسایش و در کنار خانواده بودن و توفیق انجام کار خیر از مصادیق این نعمات است که باید قدر آن را بدانیم.

کد خبر 5469617

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج مراسم گلریزان آزادی زندانیان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان امام حسن مجتبی ع ایلام اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید

کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان با رئیس کل دادگستری، گفت: به همت خوب خیرین استان سمنان از ابتدای سال تا کنون ۷ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۳۰ میلیارد ریالی از زندان آزاد شده اند. 

مدیر کل زندان های استان سمنان و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان با اشاره به اقدامات سال گذشته ستاد دیه استان سمنان، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱۶ نفر زندانی با بدهی بیش از ۵۰۰میلیارد ریالی و تنها با پرداخت ۵۳ میلیارد ریال کمک از سوی ستاد دیه و پیگیری جهت گذشت شکات و اعطای تسهیلات بانکی از زندان آزاد شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان در این نشست، افزود: اقدامات ستاد دیه استان سمنان در جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار قابل تقدیر است و امید است در آینده نیز این اقدامات پیشرفت داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه برخی استان ها موفقیت های چشمگیری در آزادی زندانیان داشته اند، تصریح کرد: باید با استفاده از تجارب این استان ها و همچنین بهره گرفتن از ظرفیت بیشتر صنعتگران و خیران استان در راستای کمک به آزادسازی زندانیان و کمک به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز اقدامات شایسته ای صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد