Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:19:10 GMT

قطعی آب فعلا در برنامه شرکت آب و فاضلاب همدان نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۹۱۱۱

قطعی آب فعلا در برنامه شرکت آب و فاضلاب همدان نیست

ایسنا/همدان معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تاکنون برنامه قطعی آب امسال استان مصوب نشده و فعلا قطعی آب در برنامه شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیست.

حمیدرضا نیکداد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون قطعی آب نداشته‌ایم، اظهار کرد: اگرچه با محدودیت جدی منابع آبی مواجه هستیم اما فعلا قطعی آب نداریم و امیدواریم با برنامه‌های مدیریت فشار که در شبکه اعمال می‌شود و با همکاری مشترکین و اقدامات دیگری که در حال انجام است بتوانیم با کمترین مشکل و کمترین تنش  ماه‌های باقی مانده تا فصل آبی جدید را پیگیری و به انتها برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشترکین پرمصرف سطح استان افزود:در این رابطه یکی از اقدامات در دست انجام شرکت ارسال اخطار به مشترکین پرمصرف و هشدار در رابطه با مصارف بیش از حد مجاز این مشترکین بوده که در صورت تکرار با آنان برخورد خواهد شد.

نیکداد تصریح کرد: از مردم استان درخواست داریم به کمک شرکت آب و فاضلاب بیایند و با مدیریت مصرف آب، تا جایی که می‌توانند از مصارف غیرضروری کاسته و برای گذر از این شرایط، ما را همراهی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قطع آب هدررفت آب آب و فاضلاب استانی اقتصادی شرکت آب و فاضلاب قطعی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال