Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به همراه پیمان فخری و نصرالله سجادی با حضور در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با محسن رضوانی، رئیس فدراسیون دیدار کردند. همچنین صالحی امیری در اردوی تیم ملی واترپلو هم حضور پیدا کرد و شرایط آنها را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیری: رضوانی قول فینال داده است

رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: مجموعه شنا، شیرجه و واترپلو در مسیر جهش قرار گرفته است. رضوانی از جنس شنا بوده و ارزیابی ما این است که اگر حمایت شود در هانگژو می‌درخشد. رضوانی به من قول فینال هانگژو را داده است. واترپلو مربی خارجی آورده و ما هم حمایت ارزی را انجام دادیم و تا اعزام تیم کنارشان خواهیم بود.

وی ادامه داد: این رشته پر هزینه بوده و نیاز آنها اردوی خارجی است تا بتوانند با رقبا رقابت کنند. حضور امروز ما بازدید از اردو است؛ البته ما هر روز با رضوانی ارتباط داریم. ما تعدادی از فدراسیون‌هایی که در مسیر جهش قرار دارند را حمایت ویژه کنیم؛ رشته هایی مثل بوکس و واترپلو. ارزیابی همکاران من است که این فدراسیون اگر از لحاظ سخت افزاری حمایت شود می شود در دوره های آینده روی این فدراسیون حساب ویژه ای باز کنیم. ما حداکثر حمایت را خواهیم کرد.

صالحی امیری گفت: ما قبل از اینکه به اینجا بیاییم ۹۰۰ میلیون تومان حساب فدراسیون شنا را شارژ کردیم.

رضوانی: کرونا به ما ضربه زد

محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو هم در این بازدید عنوان کرد: کرونا به رشته ما خیلی لطمه وارد کرد. ما ۲ سال از کرونا ضربه خوردیم و استخرها بسته بود.این بچه ها هم قسم شده اند که در بازی‌های آسیایی بدرخشند. انشالله دست در دست هم این ورزش را رو به جلو ببریم.

وی گفت: ما ۳ رشته داریم که هر 3 می‌توانند هر کدام به تنهایی یک فدراسیون باشد. بانوان ما علاقه زیادی به این ورزش دارند. ما لیگ شنا و واترپلو بانوان داریم و می‌توانیم موفقیت‌های بیشتری را برای این رشته شاهد باشیم. انشالله از این ورزش حمایت های بیشتری شود تا بتوانیم افتخارات بیشتری کسب کنیم.

سجادی: باید نگاه ویژه‌تری به واترپلو داشت

نصرالله سجادی عنوان کرد: همه علاقه دارند که واترپلو در بازی‌های آسیایی روی سکو برود. خوشحال هستم امروز می‌بینم که این تیم به جوانگرایی دست زده است. این ترکیب جوانان و باتجربه‌ها می‌توانند موفق باشند. حتماً کسب این مدال‌ها می‌تواند در توسعه این رشته موثر باشد. واترپلو از جمله رشته‌هایی است که باید نگاه ویژه‌تری به آن داشت.

فخری: مدال واترپلو خیلی چسبید

پیمان فخری هم در این بازدید گفت: یکی از شیرین‌ترین مدال‌های جاکارتا مدال برنز واترپلو بود که خیلی چسبید. کرونا ۲ سال وقفه ایجاد کرد ولی فدراسیون برای بچه‌ها در اردوها شرایط خوبی ایجاد کرد و امیدواریم بازی‌های آسیایی هم مدال کسب کنیم. شنا هم همینطور است و برای رضوانی و تیمش آرزوی موفقیت داریم.

رحیمی: بودجه فدراسیون باید بیشتر شود

رحیمی هم در سخنان کوتاهی عنوان کرد: مدال برنزی که در بازی‌های آسیایی قبلی کسب شد به اندازه ۲۰ مدال ارزش داشت. باتوجه به گستردگی این ورزش بودجه این فدراسیون باید بیشتر شود.

غفوری: کل قرارداد بهترین بازیکن لیگ 80 میلیون است

نادر غفوری، سرپرست تیم ملی واترپلو در این بازدید گفت: کل قرار داد بهترین بازیکن ما در لیگ 80 میلیون است. اگر با اسنپ هم رفت و آمد کنند هزینه رفت و آمدشان هم نمی شود. ما از شما فقط حمایت مالی می خواهیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: واترپلو سید رضا صالحی امیری محسن رضوانی فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو بازی های آسیایی صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!

نیما خوشبخت، واترپلوئیست ملی‌پوش اصفهانی را می‌توان از جمله مهره‌های تاثیرگذار این رشته قدرتی سرعتی و تجربه‌محور دانست که می‌تواند با تکیه به تجربه و تکنیک، نتیجه بازی را تغییر دهد. اما خوشبخت پس از طلسم‌شکنی در رقابت‌های آسیایی و در فاصله یک ماهه بازی‌های آسیایی با تجربه تلخی در مسیر تنها هدف باقی مانده‌ ورزشی‌اش روبه رو شد.

دریافت 125 MB

                   

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد