Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن رضوانی روز دوشنبه در بازدید سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از این فدراسیون با تاکید بر این که کرونا به رشته‌های آبی ضربه بزرگی زد، اظهار داشت: واترپلو ۲ سال در هیچ رویدادی شرکت نکرد اما بچه‌ها برای رقم زدن اتفاقی بزرگ در هانگژو هم قسم شده‌اند. این فدراسیون سه رشته‌ دارد که هر کدام یک مجموعه است و هر کدام می‌تواند یک فدراسیون باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شنای هنری بانوان بالاترین جامعه آماری را داریم و امیدوام با هم این رشته راهبردی را گسترش دهیم. همیشه گفته‌ام هر کشوری سه رشته شنا، دوومیدانی و ژیمناستیک داشته باشد، می‌تواند در بازی‌های آسیایی موفق باشد.

شنا، شیرجه و واترپلو در مسیر جهش

صالحی‌امیری نیز در بازدید از فدارسیون شنا گفت: مجموعه شنا، شیرجه و واتر پلو در مسیر جهش است. ارزیابی تیم فنی کمیته این است که از هر ۳ رشته فدراسیون حمایت شود، در بازی‌های آسیایی هانگژو می‌درخشند و در رویدادهای بزرگ‌تر و مهمتر نیز موفق خواهند بود. رضوانی قول داد تیم واترپلو را در فینال بازی‌های آسیایی خواهد بود.

وی ادامه داد: واترپلو مربی خارجی داشت و ما هم حمایت ارزی کردیم و حالا مربی خوشنام خارجی (الکساندر چیریچ) از خرداد بر می‌گردد و تا شهریور کنار تیم واترپلو خواهد بود. واقعیت این است این رشته‌ها، پر هزینه هستند و نیاز به اردوهای خارجی دارند تا با حریفان رقابت کنند. چین و قزاقستان رقبای جدی ما هستند. اگر این رشته‌ها حمایت شوند می‌توانند در آینده برای جایگاه‌های بالاتر روی آن‌ها حساب کرد. به عنوان کمیته ملی المپیک متعهد هستیم حمایت کنیم تا این فدراسیون در هانگژو بدرخشد.  

نصرالله سجادی مشاور رییس کمیته ملی المپیک نیز بیان کرد: خوشحالم که این رشته دست به جوانگرایی زده است. مسئولان ورزش کشور باید از رشته‌های آبی حمایت‌ بیشتری داشته باشند و دولت هم باید توجه بیشتری داشته باشد. ضمن اینکه کمیته ملی همچون گذشته همه نوع حمایت از این فدراسیون را خواهد داشت.

پیمان فخری سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی با اشاره به مدال‌آوری واترپلو در دوره قبل بازی‌های آسیایی گفت: یکی از شیرین‌ترین مدال‌های جاکارتا، مدال برنز واترپلو بعد از ۲ دوره غیبت در این بازی‌ها بود. دست کم به تکرار این مدال در هانگژو امیدواریم. کسب مدال در رشته شنا در بازی‌های آسیایی در سال‌های آینده به شرط سرمایه‌گذاری در این رشته نیز امکان پذیر است.

برچسب‌ها محسن رضوانی فدراسیون شنا الکساندر چیریچ کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محسن رضوانی فدراسیون شنا الکساندر چیریچ محسن رضوانی فدراسیون شنا الکساندر چیریچ کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری بازی های آسیایی کمیته ملی المپیک رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!

شاگردان شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا پاداش خود را دریافت کردند.

طرفداری | فدراسیون فوتبال به‌ حساب شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، ۳٠ میلیون تومان در دور گروهی، ۵٠ میلیون یک‌چهارم و ۷٠ میلیون برای صعود به نیمه‌نهایی واریز کرد. 

برای رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نیز وزیر ورزش با حضور در بازی فینال ۱٠٠٠ دلار برای هر نفر در نظر گرفته بود که بدون کسر ۱۰ درصد مالیات پرداخت شده است.

آنچه در پرداخت بحث است اینکه فدراسیون فوتبال پاداش‌های که خود در نظر گرفته را با کسر مبلغ ۱٠ درصد مالیات واریز کرده که این موضوع گلایه‌هایی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد