Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی گفت: کمیته امداد به عنوان متولی امور رسیدگی به نیازمندان، برنامه‌های متنوع ومختلفی را با همکاری خیران و نیکوکاران در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند؛ که طبخ و توزیع غذای گرم در قالب اطعام مهدوی از برنامه‌های مهم این نهاد در این ماه است.

او با بیان اینکه ماه رمضان ماه همدلی ومهربانی است، گفت: ۴۵ آشپزخانه اطعام مهدوی با کمک مراکز نیکوکاری، خیران ونیکوکاران در استان زنجان در تهیه و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر نیازمندان فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان می گوید: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۵۷ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان استان زنجان توزیع شده است.

صالحی بابیان اینکه اجرای پویش اطعام مهدوی با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران انجام می‌شود، گفت:مردم برای شرکت در طرح اطعام مهدوی وافطاری ساده می‌توانند از طریق شماره‌گیری کددستوری#۰۲۴*۸۸۷۷*و شماره تلفن گویای ۳۳۱۱۶ وشماره کارت مجازی ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در این طرح مشارکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع غذای گرم اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی اطعام مهدوی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند