Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک به همراه هیئت همراه از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بازیدد کرد.

خبرگزاری میزان - سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به همراه پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و نصرالله سجادی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشور‌های اسلامی از اردوی تیم واترپلو بازدید و با محسن رضوانی گفت‌وگو کرد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*مجموعه شنا، شیرجه و واترپلو در مسیر جهش است. ارزیابی تیم فنی ما این است که فدراسیون و سه رشته حمایت شوند، در بازی‌های هانگژو می‌درخشند و بعد در رویداد‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر نیز خواهند درخشید. آقای رضوانی قول داد تیم واترپلو را در فینال بازی‌های آسیایی خواهد بود.

او ادامه داد: واترپلو مربی خارجی داشت و ما هم حمایت ارزی کردیم و حالا مربی خوشنام خارجی (چیریچ) از خرداد بر می‌گردد و تا شهریور کنار تیم واترپلو خواهد بود. واقعیت این است این رشته‌ها پر هزینه هستند و نیاز به اردو‌های خارجی دارند تا با حریفان رقابت کنند. چین و قزاقستان رقبای جدی هستند. اگر این رشته‌ها حمایت شوند می‌توانند در آینده برای جایگاه‌های بالاتر روی آن‌ها حساب کرد. ما به عنوان کمیته ملی المپیک متعهد هستیم حمایت کنیم تا این فدراسیون در هانگژو بدرخشد.

محسن رضوانی رییس فدراسیون نیز بیان کرد: کرونا و تعطیلی ورزش، آسیب جدی به رشته‌های آبی زد. تیم واترپلو دو سال در هیچ مسابقه رسمی شرکت نکرد، اما تیم هم قسم است که در بازی‌های آسیایی دست به کار بزرگی بزند. ما سه رشته داریم و علاوه بر آن در شنای هنری بانوان ورزشکاران زیادی داریم اگر حمایت شویم این ورزش پایه متحول می‌شود.

پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: از نظر من یکی از شیرین‌ترین مدال‌های بازی‌های آسیایی جاکارتا مدال برنز واترپلو بود، چون حسابی روی آن نشده بود. به این تیم برای بازی‌های آسیایی هانگژو امیدوار هستیم که حداقل مدال برنز قبل را تکرار کنیم. در شنا هم رکورد‌ها خیلی خوب شده‌اند و چک کرده‌ایم که از کسب مدال دور نیستیم و نیاز به سرمایه گذاری داریم که در آینده به مدال برسیم.

در ادامه سرپرست تیم ملی واترپلو در مورد وضعیت مالی بازیکنان تصریح کرد: کل قرارداد بهترین بازیکن واترپلو در سال ۸۰ میلیون است و حتی بازیکنی داریم که ۲ میلیون قرار داشته است. بازیکنان مشکل مالی دارند.

صالحی امیری پاسخ داد: ما حدود ۹۰۰ میلیون تومان فدراسیون را شارژ مالی کردیم که قسط اول بود. حمایت ما دائمی است. بلیت تیم را برای یونان تهیه کردیم. هزینه‌های ارزی سرمربی خارجی را هم تعهد کردیم که پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: محرومیت ۲ و ۳ ساله یک اسکیت‌باز و شناگر به دلیل دوپینگ

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری فدراسیون شنا واترپلو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شنا کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری فدراسیون شنا واترپلو رئیس کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی تیم واترپلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟