Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، ابوطالب جلالی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش و رژه اقتدار نیروهای مسلح در میدان ولایت شاهرود افزود: نقش مهم و ارزشمند ارتشیان از دهه ۵۰ در استکبارستیزی و تحمل زندان‌های رژیم پهلوی و شکنجه تا جانبازی و شهادت در آن زمان و همچنین دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم و حتی بحران‌ها و بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله و مقابله با کرونا را مردم فراموش نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از انقلاب، ارزش‌های آن و کیان عزیزیمان همواره برای ملت گام برداشته است، ادامه داد: تقدیم ۴۸هزار شهید سندی واضح بر این ادعا بشمار می‌رود.

جلالی، تعامل و هماهنگی بسیار بالای بین نیروهای مسلح همراه با تدابیر رهبر معظم انقلاب برای حفظ امنیت پایدار و اقتدار ایران و ملت فهیم را در جهان بی‌نظیر خواند و ابراز داشت: ارتشیان پرورش یافته مکتب عاشورا و امام خمینی(ره) هستند.

وی با بیان اینکه در روزهای نخست پیروزی انقلاب عده‌ای برای تخریب ارتش برنامه داشتند، افزود: امام خمینی (ره) با ورود به موقع و تقدیر از فعالیت‌های ارتشیان در پیروزی انقلاب و حمایت از مردم و همچنین نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز گرامیداشت ارتش، برنامه دشمنان را خنثی کردند.

ارتش ایران مکتبی است

امام جمعه شاهرود هم در این آیین گفت: ارتش ایران اسلامی در میان ارتش‌های دنیا به برکت انقلاب اسلامی و تربیت دینی و معنوی مکتب امام خمینی (ره) بی نظیر است.

حجت الاسلام عباس امینی افزود: آمادگی و اقتدار نظامی ارتش و نیروهای مسلح همراه آمادگی روحی و معنوی آنها در هیچ ارتشی یافت نمی شود چراکه برگرفته از مکتب عاشورای امام حسین (ع) است.

وی ابراز داشت : بخشی از غرور، اقتدار و امیدآفرینی ملت ایران در توانمندی‌های ارتش ریشه دارد که خنثی سازی یاس‌پراکنی دشمنان نظام اسلامی را به دنبال دارد.

امینی ادامه داد: ملتی که نیروهای مسلح مقتدر و آگاه دارد در کنار امنیت و آرامش مرزها و درون کشور بر مسایل اقتصادی نیز پیروز می‌شود.   

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، سرود جمهوری اسلامی توسط رزم نوازان ارتش و رژه خودرویی یگان‌های نمونه نیروهای مسلح از مقابل قرآن مجید، جایگاه، پرچم جمهوری اسلامی و تصاویر شهدا با حضور مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام شد.

در این آیین فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیج ، امام جمعه، معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود ،رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب به همراه مسوولان دستگاه‌های اجرایی نیز در جایگاه حضور داشتند.

برچسب‌ها شاهرود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی انتظامی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهرود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی انتظامی سازمان بسیج مستضعفان جمهوری اسلامی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز سه شنبه از هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف خبر داد و تأکید کرد این عملیات با موفقیت صورت گرفته است.

به گزارش المسییره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروهای مسلح یمن دو ناوشکن آمریکایی را در آب‌های دریای سرخ با پهپاد هدف قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین کشتی انگلیسی CYCLADES که پیش‌تر با مخفی‌کاری و دستکاری مقصد خود وانمود کرد عازم بندری دیگر است اما سر از بندر ایلات درآورد، با همکاری مشترک نیروی دریایی و یگان‌های موشکی و پهپادی یمن هدف قرار گرفت.

سرتیپ یحیی سریع خاطرنشان کرد در عملیاتی دیگر، با تعدادی پهپاد، کشتی صهیونیستی (MSC ORION) در اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند