Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فرمانداری اردبیل ، سیدمحمد اعتماد اعجازی روز دوشنبه همچنین خواستار برنامه‌ریزی برای افزایش سرانه فضای مطالعه در مناطق محروم اردبیل شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر کمتر از پنج درصد جمعیت اردبیل عضو کتابخانه‌های عمومی هستند که این عدد بسیار نامطلوب است ، از طرفی نیاز به سالن های مطالعه ضروری به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لازم است پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌ها شناسایی و بررسی شوند تا در اولویت تخصیص اعتبارات عمرانی  قرار بگیرند.

وی به اجرای طرح "پیک کتاب" اشاره کرد و گفت: دسترسی آسان اعضای کتابخانه به منابع مکتوب، با اجرای صحیح این طرح بسیار مطلوب خواهد بود.

شهر اردبیل حدود ۵۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

بر اساس آمار ۲۱۲ هزار نفر از جمعیت ۱.۲ میلیون نفری استان اردبیل حاشیه‌نشین هستند که از این تعداد تاکنون ۱۵ هزار و ۲۹۵ نفر در ۲۴ محله اردبیل، ۱۹ هزار و ۸۵ نفر در ۱۳ محله مشگین‌شهر، ۳۰ هزار و ۸۴۶ نفر در هفت محله پارس‌آباد مغان، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در ۲ محله خلخال و ۹ هزار و ۳۲۱ نفر در سه محله شهرستان گرمی به عنوان اهالی سکونتگاه‌های غیررسمی شناسایی شدند.

برچسب‌ها فرمانداران نهاد كتابخانه های عمومی کشور اردبیل سرانه مطالعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران نهاد كتابخانه های عمومی کشور اردبیل فرمانداران نهاد كتابخانه های عمومی کشور اردبیل سرانه مطالعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ظهر یکشنبه ضمن حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: باید برای سرعت بخشیدن اشتغال جوانان درامر مهارت و پیوند اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی، فرهنگی، صنعتی و محله محور برنامه‌ریزی داشت.

وی افزود: تقاضا و نیاز افراد به مهارت باید پیگیری و عملی شود.

فرماندار اصفهان در بحث عفاف و حجاب در بخش دولتی و غیردولتی گفت: رسیدگی به موضوع عفاف و حجاب باید در اولویت قرار بگیرد و مسؤولیت همه دستگاه‌ها در خصوص اصل عفاف و حجاب و حدود شرعی و قانونی است که دستگاه‌ها باید رعایت و به وظایف حاکمیتی شأن عمل کنند و رسیدگی به تکالیف تعریف شده است که باید راهکارهای مورد نظر آن مطرح و پیگیری‌های لازم انجام شود.

در ادامه محمدرضا مصلحی بر تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور پس از ۵۰ سال گزارشی ارائه کرد و افزود: ضوابط اجرایی کارگروه توسعه مهارت در استان یکی از موارد مهم این اساسنامه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ادامه داد: هم افزایی دستگاه‌های اجرایی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان بر امر مهارت آموزی در استان کمک فراوانی به افراد جامعه می‌کند.

وی درادامه خواستار تسریع در روند پروانه صندوق کارگشایی مهارت به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان شد.

کد خبر 6097188

دیگر خبرها

  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم