Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر ابراز امیدواری کرد این تیم با قهرمانی در جام حذفی اتفاقی بزرگ را رقم بزند. - اخبار ورزشی -

حسین زامهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش گفت: از روز پنجشنبه در تمرینات شرکت کردم و البته با دستور پزشک آیتم‌های تمرینی را انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به بازی با مس کرمان نمی‌رسم و به امید خدا اگر به فینال جام حذفی برسیم، تلاش می‌کنم تا در آن بازی حاضر باشم. تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به سود من شد تا بتوانم تیمم را در بازی‌های باقیمانده همراهی کنم.

وی با اشاره به دیدار تیمش برابر مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: قطعاً بازی سختی پیش رو داریم. چنین بازی‌هایی حتی می‌تواند از بازی با استقلال هم سخت‌تر باشد. قطعاً مس می‌خواهد خودش را ثابت کند، ولی ما هم قدر این موقعیت را به خوبی می‌دانیم و حالا که تا نیمه‌نهایی بالا آمدیم باید یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

زامهران راجع به شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این برای اولین بار است که جام حذفی چنین چینشی دارد که تیم‌های بزرگی حذف شده‌اند و دو تیم از لیگ دسته اول و دوم در نیمه نهایی هستند. ما باید از این فرصت استفاده کرده و با قهرمانی در جام حذفی یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال نساجی در مورد عملکرد این تیم در لیگ برتر و قرار گرفتن در رده دوازدهم گفت: امسال بدون میزبانی تا همین جا نتایج خوبی گرفتیم و اگر شرایط میزبانی داشتیم، شک نکنید بهترین نتایج را می‌گرفتیم. تلاش می‌کنیم در شش بازی پایانی هم خوب امتیاز بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

اعزام 30 هزار هواداران تیم فوتبال نساجی به تهران/ 53 دستگاه اتوبوس برای اعزام مهیا شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران بزرگ را رقم جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد

روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکار‌های جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکار‌ها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم‌های راه‌یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند. 

منبع: ورزش سه

tags # جام حذفی ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم