Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، رقابت‌های انتخابی نهایی تیم ملی تکواندو دانشجویان پسران با دعوت ۱۲ تکواندو کار در بخش کیوروگی همزمان با مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو کشور با همکاری فدراسیون تکواندو از عصر امروز در تهران برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش اسامی نفراتی که جواز حضور در این رقابت‌ها را دارند به شرح زیر است:

سبحان رجایی شهر کردی، رضا جمشیدی، پاشا عطاردی، امیرحسین نعمتی، محمد مهدی گواری، مسعود خوش نیت، کریم سام دلیری، سعید فتحی، طاها شمخانی، سیاوش بیات، محمدرضا لاتی و بابک عینی ۱۲ دانشجو هستند که به این اردو دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرش و وزن کشی اوزان (۵۴-،۶۳-،۷۴-،۸۷- و +۸۷ کیلو گرم) دوشنبه ۲۹ فروردین ماه و اوزان (۵۸ - ،۶۸- و ۸۰-) کیلوگرم سه شنبه ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۳ است.

این رقابتها ساعت ۲۰:۳۰ در خانه تکواندو واقع در خیابان شریعتی-بالاتر از پل صدر-خیابان شهید میرزاپور-انتهای کوچه طاهری- روبه روی مجتمع سبحان برگزار می‌شود.


رقابت ۸ تکواندو کار دختر برای حضور در تیم ملی دانشجویان

همچنین رقابت‌های انتخابی نهایی تیم ملی تکواندو دانشجویان دختر امروز ۲۹ فروردین همزمان با مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو کشور با همکاری فدراسیون تکواندو برگزار و نفرات برتر به تیم ملی راه پیدا خواهند کرد.

دعوت شدگان به این اردو به شرح زیر است:

مبیناکلیوند، نگار قدیانی، شاپرک نجفی، سارا احدی نیا، پریسا جوادی، سید صدیقه رضازاده، سید حانیه صاحبی و زهرا پور اسماعیل ۸ تکواندو هستند که در اوزان مختلف به این اردو دعوت شدند.

طبق برنامه پذیرش و وزن کشی کلیه اوزان امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۳ ظهر و زمان برگزاری این رقابتها ساعت ۲۰:۳۰ در خانه تکواندو پایتخت واقع در (کیلومتر ۵ جاده کرج-خیابان شیشه مینا-شهرک آزادی-بلوار محمد رسول الله-خیابان امام محمد باقر (ع) -روبروی بوستان مریم) می‌باشد.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۵ لغایت ۱۶ تیرماه سال جاری در شهر چنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

کد خبر 5469628

منبع: مهر

کلیدواژه: یونیورسیاد یونیورسیاد دانشجویان جهان تکواندو فدراسیون ورزش های دانشگاهی فوتبال مهدی طارمی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پورتو تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد جام حذفی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا پرتغال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس فوتسال تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید