Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرارسیدن روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس با امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس دیدار و گفتگو کرد.

سردار بوعلی در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه، ارتش و مجموعه نیرو‌های مسلح با روحیه جهادی، برادرادانه و در کنار هم در هر عرصه‌ای که موردنیاز کشور باشد حضور پیدا کرده و نقش آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه صمیمیت و تعامل سپاه و ارتش در استان فارس مثال زدنی است، گفت: برپایی بیمارستان پشتیبان برای ارائه خدمات پزشکی به بیماران کرونا یکی از نمونه‌های درخشان اقدامات و محصول همکاری مجموعه نیرو‌های مسلح در استان فارس بود که رضایت مردم را در پی داشته است.

فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: سپهبد شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاق و ولایتمداری و الگویی شاخص برای جوانان مومن و انقلابی در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کنند، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در نیرو‌های مسلح همواره برای مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه فجر فارس صمیمیت و تعامل نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد