Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@20:04:45 GMT

۲۹ فروردین؛ یادآور رشادت‌ بزرگ مردان ارتش

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۰۳۱۵

۲۹ فروردین؛ یادآور رشادت‌ بزرگ مردان ارتش

رئیس شورای اسلامی شهر چابهار گفت: بیست‌ونهم فروردینماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک روز تاریخی، پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار محسوب می‌شود.

رحیم جدگال در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیست‌ونهم فروردین‌ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک روز تاریخی، پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار محسوب می‌شود و هر ساله یادآور رشادت‌های دلیرمردانی است که شجاعانه به دفاع از میهن پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار مانند دژ مستحکم، زینت‌بخش حکومت و وسیله عزت و اقتدار دین و کشور است، ارتشی مردمی و سرافراز و متکی بر تجارب درخشان دوران دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورهای آن، روز به روز بیشتر در جهان می‌درخشد.

رئیس شورای اسلامی شهر چابهار ضمن پاسداشت رشادت‌های بزرگ‌مردان ارتش، گفت: این روز را به آحاد ارتشیان ایران به ویژه نیروهای ارتشی شهر چابهار تبریک می‌گوئیم و امیدواریم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش نیروهای ارتش در حفظ دستاوردهای نظام و دفاع از کیان اسلامی باشیم.

کد خبر 569258

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر روز ارتش دفاع مقدس مردم ایران 29 فروردین روز ارتش جنگ تحمیلی خاطرات جنگ تحمیلی شورای اسلامی شهر چابهار رئیس شورای اسلامی شهر چابهار چابهار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس که امروز (دوشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: خلیج ‌فارس نماد اقتدار کشور ماست.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمتر 67 روز پس از آغاز دفاع مقدس موفق شد که استیلای دریایی خود را در خلیج‌فارس تثبیت کرده و شاهرگ‌های اقتصادی دشمن بعثی در این منطقه را قطع کند.

دریادار ایرانی اضافه کرد: با این دستاورد نیروی دریایی ارتش، اقتصاد جنگ به خوبی مدیریت شد و بنادر اصلی ما همچون بندر امام، بندر بوشهر و ترمینال نفتی خارک در امنیت کاملی که توسط نیروی دریایی تامین شده بود، فعالیت کردند و در نهایت منجر به پیروزی های شیرینی شد که نیروهای مسلح به مردم هدیه دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به پیروزی‌های متعدد نیروهای مسلح کشورمان ادامه داد: از زمان دفاع مقدس تاکنون نیروهای مسلح کشورمان همواره درحال پیروزی و طی کردن پله‌های اقتدار بوده‌اند؛ جدیدترین این پیروزی‌ها عملیات «وعده صادق» بود.

وی در رابطه‌ با برنامه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت خلیج‌ فارس و اسکورت نفتکش‌های ایرانی اظهار کرد: خلیج‌ فارس امروز امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان محسوب می‌شود و ما عمدتا اسکورت کشتی‌هایمان در مناطقی مثل خلیج عدن و اقیانوس اطلس انجام می‌دهیم.

امیر دریادار ایرانی در پایان تاکید کرد: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار