Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی روز دوشنبه در با دیدار فرماندهان و کارکنان تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش مستقر در تربت‌حیدریه که به مناسبت روز ارتش انجام شد افزود: تجلیل از شهدا لازم اما کافی نیست و باید خصوصیات اخلاقی و تفکر و اندیشه خاصی که شهدا و ایثارگران در میدان نبرد داشتند و با اقدامات شجاعانه و مومنانه خود این همه افتخار را رقم زدند در قالب هنر برای مردم به تصویر کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموعه نیروهای مسلح در ابعاد مختلف به لحاظ رشد معنوی از سایر اقشار جامعه برترند، اما هر چه انسان رشد می‌کند جای رشد بیشتر دارد تا به کمال انسانی برسد.

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: چنانچه بتوانیم در برابر دشمن بازدارندگی ایجاد کنیم، پیشرفت‌های ما در عرصه‌های اجتماعی تضمین و تامین است و اگر قدرت دفاعی ما در حد بازدارندگی نباشد هر روز دشمن برای ما مشکل ایجاد خواهد کرد.

عصمتی افزود: خداوند در قرآن فرموده به لحاظ امکانات و تجهیزات چنان آمادگی داشته باشید که دشمن را به هراس وا بدارید و لذا در سایه امنیت روحی و روانی می‌توان به استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در بالاترین موقعیت دست یافت.

جانشین فرمانده تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش مستقر در تربت‌حیدریه نیز گفت: یکی از مهمترین و بهترین تیپ‌هایی که عملیات حضور در شرق کشور را در مرزبانی از جمهوری اسلامی با موفقیت به انجام رساند تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی بود.

سرهنگ محمدرضا داوودی کیا افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تحرکات دشمن را رصد می‌کند و امروز قدرت رزمایش فاتحان خیبر ارتش در شمال غرب ایران دشمن را به عقب راند و اگر استقرار قدرتمندانه ارتش نمی‌بود، بی‌شک دشمن در نوار مرزی شمال غربی کشور به شیطنت‌های خود ادامه می‌داد.

او ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را آموزش داد و وارد جبهه‌ها کرد و از سوی دیگر نیروی هوایی مقتدر ارتش در نخستین پاسخ خود به دشمن بعثی با پرواز ۱۴۰ هواپیما تمام محاسباتش را به هم ریخت و حماسه آفرید.

داوودی کیا افزود: امروز نیروی دریایی ارتش که در ۶۰ روز ابتدایی جنگ نیروی دریایی ارتش بعث عراق را نابود کرد در اقیانوس اطلس اقیانوس نوردی می کند و حافظ و نگهبان این کشور است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها دفاع مقدس تربت حیدریه ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس تربت حیدریه ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس تربت حیدریه ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد

آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک خاتم‍الانبیا (ص) کشور، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولان در سالن همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگز شد.

در این مراسم بیش از ۲۵۰ نفر از فرماندهان و اساتید دانشگاه‌ها، فرماندهان مراکز آموزش تخصصی و وظیفه آجا، فرماندهان گروهان، گردان و مربیان منتخب، فرماندهان ارشد نظامی و مناطق پدافند هوایی، هوایی و دریایی و فرماندهان آموزش یگانی منتخب آنها و دست اندرکاران مهارت آموزی نیرو‌ها بصورت حضوری و وبیناری تجلیل شدند.

همچنین در این مراسم از اپلیکیشن نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی