Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:15:55 GMT

رگبار پراکنده بهاری از اواخر هفته در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۰۸۹۸

رگبار پراکنده بهاری از اواخر هفته در خوزستان

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در بررسی نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا برای ساعاتی افزایش ابر و روند افزایش نسبی دمای هوا در برخی نقاط خوزستان قابل انتظار است.

وی ادامه داد: از عصر روز چهارشنبه با گذر موج ضعیفی از خوزستان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده بهاری همراه با وزش باد متوسط تا شدید و گرد و غبار در برخی نقاط مورد انتظار است که این شرایط تا اوایل هفته آینده نیز می‌تواند تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۳۳.۳ و ایذه با ۷.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۳۲.۲ و حداقل ۱۸.۵ درجه سانتیگراد گزارش شد.

خوزستان هفته گذشته درگیر گرد و غبار با منشا کشور عراق بود و به دنبال وقوع این پدیده ادارات دولتی و مدارس سراسر خوزستان در تمام مقاطع تحصیلی در روز یکشنبه و مدارس ابتدایی و پیش دبستانی‌ها در ۱۰ شهرستان در روز چهارشنبه تعطیل شدند.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان اهواز اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده

مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی وضع هوا طی امروز و فردا در برخی ساعات رشد ابر و احتمال رگبار‌های خفیف و پراکنده باران در برخی از نواحی استان بویژه نوار غرب و شمال استان وجود دارد.

همچنین به دلیل جابجایی توده‌های هوا طی امروز و فردا یکشنبه در اغلب نقاط استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

از فردا یکشنبه سامانه بارشی دیگری از نواحی غربی وارد کشور خواهد شد که این سامانه بر اساس خروجی فعلی مدل‌های پیش یابی وضع هوا طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه موجب افزایش ابر و احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده
  • سامانه بارشی و سرد بهاری در راه مازندران
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان تا اواسط هفته آینده
  • هوای خنک بهای در مازندران
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان
  • تداوم وقوع رگبار و تندباد در خوزستان
  • تداوم بارش‌ها در خوزستان
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر