Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:00:00 GMT

«آزردگان» در انتظار پروانه نمایش/ رونمایی از لوگو

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۱۳۰۲

«آزردگان» در انتظار پروانه نمایش/ رونمایی از لوگو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، مراحل تصحیح رنگ و نور «آزردگان» توسط نیما دبیرزاده به اتمام رسید و سومین فیلم سینمایی فرد قادری در انتظار دریافت پروانه نمایش است. همچنین از لوگوی این فیلم که توسط پرهام عرب طراحی شده است، رونمایی شد. ساخت موسیقی «آزردگان» را بهزاد عبدی و صداگذاری توسط علیرضا علویان انجام شده، همچنین رامین نجفی تدوین این فیلم سینمایی را به عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا زارع، محمد امین، رضا بهبودی، فرخ نعمتی، رویا جاویدنیا، هدیه آزیدهاک و با حضور محمدرضا داوودنژاد، عطا ثروتی و مریم بوبانی به همراه برخی از چهره‌های تئاتر از بازیگران «آزردگان» هستند.

در خلاصه داستان «آزردگان» آمده است: «فیلم ما تا حالا چه کمکی به زندگی مردم کرده!؟»

کد خبر 5469998 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: رویا جاویدنیا علیرضا علویان محمدرضا داوودنژاد فرخ نعمتی مریم بوبانی رضا بهبودی بهزاد عبدی لیلا زارع تئاتر ایران هفته هنر انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی هنر فیلم سینمایی سریال ایرانی فیلم کوتاه سازمان سینمایی موسیقی ایرانی خانه هنرمندان ایران عبدالحمید قدیریان سریال از سرنوشت ماه مبارك رمضان ماه رمضان 1401 برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: لازم است پیگیری شود که صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: درخواست من این است که در بحث بازدیدها از پروژه‌های شهری، شهردار و مدیران مناطق اقدام کنند و مشخص شود چند روز این پروژه‌ها برای به ثمر رسیدن طول می‌کشند.

وی با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: پیگیری شود که بحث صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است و اگر برای بازدید با کمبود نیرو مواجه هستند، نیروی حجمی به‌کار گرفته شود.

کد خبر 748746

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • (تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک
  • پروانه‌ لکه‌ دار واریا از نمای نزدیک(عکس)
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه