Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@13:38:11 GMT

یک ریال در جداول اعتبارات استانی جابه‌جا نشده است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۱۳۲۸

یک ریال در جداول اعتبارات استانی جابه‌جا نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: ما بر اساس مصوبه مجلس، ۴۰۷ پروژه ملی استانی شده را دوباره ملی کردیم که اکنون از بودجه استانی بیرون آمده‌اند.

وی بیان کرد: اگر کسی اثبات کرد، یک ریال در بودجه استانی جابه جا شده، جایزه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استان سیستان و بلوچستان و کردستان کمک کردند و فرق آن این است که استان‌هایی که درصدشان پایین است، تعداد پروژه‌های متفاوتی داشته‌اند.

عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر، گفت: این موضوع در هیئت رئیسه مجلس مطرح می‌شود و کمیته‌ای روی آن کار، کارشناسی می‌کند تا آنچه واقعیت است، طبق صحبت‌های حاجی بابایی انجام شود، لذا این موضوع نیاز به کار کارشناسی داشته و در حوزه صحن نیست.

کد خبر 5469935 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: حاجی بابایی لایحه بودجه صحن مجلس عبدالرضا مصری مجلس شورای اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین وزارت امور خارجه ایران روز ارتش حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی علی بهادری جهرمی مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی

هواداران خانم پرسپولیس که در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند، در نیمه دوم جابجا شدند. این اتفاق پس از درگیری لفظی و شعارهای تند هواداران سپاهان و پرتاب اشیا رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است