Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:31:20 GMT

کمک‌های مردمی موجب کاهش جمعیت زندانیان مالی در خلخال شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۱۶۰۰

کمک‌های مردمی موجب کاهش جمعیت زندانیان مالی در خلخال شد

علی نباتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قبل از برگزاری جشن‌های گلریزان آمار جمعیت زندانیان خلخال به بیش از ۳۰ نفر نیز می‌رسید ولی در سال‌های اخیر با هدایت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان مالی جرایم غیر عمد جمعیت زندانیان مالی زندان این شهرستان به هفت نفر در سال جاری کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۶ سال گذشته با برگزاری جشن‌های گلریزان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی زمینه آزادی ۹۱ زندانی مالی و جرایم غیرعمد از زندان این شهرستان فراهم شده است.

عضو ستاد یاوران دیه شهرستان خلخال ادامه داد: در مجموع برای آزادی این تعداد زندانی بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های جمع‌آوری مردمی در جشن‌های گلریزان و ستادهای دیه استانی و کشوری کمک شده است. 

وی از حضور پرشور مردم خلخال در جشن گلریزان این شهر تقدیر کرد و گفت: در حال حاضر برای آزادی هفت زندانی این شهرستان ۲۰ میلیارد ریال کمک نیاز است که با توجه به کمک ۲ میلیارد و ۹۰ میلیون ریالی مردم و ادامه این کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان تلاش می‌شود تا باقیمانده مبلغ بدهی از طریق کمک‌ مالی ستاد دیه ، بخشی با گذشت شاکیان و بخش دیگری نیز با استفاده از راهکارهای مختلف از جمله اعطای تسهیلات بانکی و اعسار بدهی بدهکاران مالی به شاکیان پرداخت و زمینه آزادی آنها فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: زندانیان مالی تنها در صورتی می توانند از زندان آزاد شوند که بدهی مالی خود را پرداخت و رضایت شاکی خود را جلب کنند ، در غیر این صورت تا زمان پرداخت دیون مالی همچنان متحمل حبس خواهند شد.

نباتی افزود: داوطلبان به شرکت در این امر خداپسندانه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۴۴۷۱ به نام یاوران ستاد دیه شهرستان خلخال و شماره حساب ۰۱۰۶۱۴۰۹۵۱۰۰۱ بانک ملی،شعبه معلم ، به نام یاوران ستاد دیه شهرستان خلخال و همچنین آدرس اینترنتی www.idpay.ir/setad-diye-khalkhal و یا از طریق دستگاه کارت خوان ستاد دیه ،مستقر در واحد اتوماسیون اداری دادگستری خلخال  واریز کنند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها دادگستری خلخال آزادی زندانیان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری خلخال آزادی زندانیان دادگستری خلخال آزادی زندانیان استان اردبیل زندانیان مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد

مدیرکل زندان‌های فارس از کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسحاق ابراهیمی، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان 16 جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه استان برگزار شد که در این جشن‌ها، خیران کمک‌های خود را جهت آزاید زندانیان جرایم غیرعمد ارائه کردند.

وی افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضورر و استقبال ارزشمند جامعه خیرینت و مسئولان محلی و استانی همراه بود، بیش از 44 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت شد.

رئیس ستاد دیه استان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 650 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، افزود: در حال حاضر بیش از 950 زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مردم عزیز هستند.

وی دومین مرحله از پویش سهم من 40 را نیز مورد استقبال مردم توصیف کرد و گفت: بیش از 6000 هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به 7 میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر 40 هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.

به گزارش تسنیم شماره کارت 6104337770030961 بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدائ شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند