Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان امروز با قدردانی از حساسیت‌های دادستانی در خصوص وضعیت آب و فاضلاب استان هرمزگان از برنامه ریزی آبفا برای رفع این مشکلات خبر داد.

وی افزود: رفع مشکل فاضلاب بندرعباس که خواسته عمومی مردم برای استفاده از جاذبه های دریاست، با حمایت استاندار به عنوان یک اولویت در دستور کار آبفا قرار گرفته و امیدواریم با حساسیت های ایجاد شده، این مشکل نیز به سرانجام خوبی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آبفای هرمزگان، حساسیت های دادستان مرکز استان را در این خصوص ستود و گفت: آبفا بر اساس ماموریتی که بر عهده دارد قدم های موثری در تامین نیاز آبی مناطق مختلف هرمزگان و جمع آوری فاضلاب برخواهد داشت که مردم آثار مثبت آن را احساس خواهند کرد.

حمزه پور، استفاده از ظرفیت آبشیرینکن ها را گریز ناپذیر دانست و افزود: با توجه به وضعیت منابع آبی سطحی و زیر سطحی استان چاره ای جز استفاده از ظرفیت سایت های نمک زدایی نداریم.

به گفته وی، آبفا برای استفاده از این ظرفیت از حضور سرمایه گذاران استقبال می کند و در این مسیر استاندار هرمزگان نیز حمایت های ویژه ای در تامین آب مورد نیاز مردم مناطق مختلف استان دارد.

علیرضا احمدی منش دادستان مرکز استان نیز در این جلسه ضمن تبریک انتصاب حمزه پور به عنوان مدیرعامل آبفای هرمزگان، بر ضرورت حل مسئله ورود پساب فاضلاب به دریا تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در بازدید اخیری که از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس صورت گرفت، روند بازسازی و ارتقای این مجموعه رضایت بخش بود.

وی ابراز امیدواری کرد، با تداوم روند فعلی بزودی شاهد انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس برای استفاده در صنایع باشیم.

در حال حاضر عملیات ارتقا و بازسازی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس برای انتقال پساب به صنایع غرب این شهر از سوی شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس متشکل از صنایع بزرگ غرب بندرعباس در حال انجام است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان دادگستری هرمزگان فاضلاب بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران