Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:15:00 GMT

تحریم روسیه اوضاع اقتصادی غرب را بدتر خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۴۳۴

تحریم روسیه اوضاع اقتصادی غرب را بدتر خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه روز دوشنبه در سخنانی گفت که کشورهای غربی با اعمال تحریم‌هایی علیه روسیه در جریان اوکراین، در واقع به خود آسیب می‌زنند و تحریم علیه روسیه منجر به وخامت اوضاع اقتصادی در غرب خواهد شد.

پوتین در سخنانی درباره وضعیت اقتصاد داخلی روسیه گفت که تورم در حال تثبیت است و تقاضای خرید کالا در این کشور عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان آغاز جنگ در اوکراین، کشورهای غربی تحریم‌های بی‌سابقه‌ای را علیه سیستم مالی و شرکت‌های روسیه اعمال کرده‌اند.

رئیس جمهور روسیه همچنین افزود که این کشور از بودجه خود برای حمایت از اقتصاد و نقدینگی در شرایط انقباض اقتصادی استفاده خواهد کرد.

پوتین که با مقامات ارشد دولتی روسیه به صورت ویدئویی گفتگو می‌کرد، همچنین افزود: روسیه باید در شرایط جدید استفاده از ارزهای ملی در تجارت خارجی را با سرعت دنبال کند.

کد خبر 5470369

منبع: مهر

کلیدواژه: اوکراین ولادیمیر پوتین روسیه پوتین رویترز فلسطین رژیم صهیونیستی اوکراین مسجدالاقصی روسیه عراق ایالات متحده امریکا جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین کرانه باختری قدس اشغالی ایران ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند

به گزارش خبرآنلاین روسیه، امروز (دوشنبه) پس از آنچه به گفته وزیر دفاع این کشور، تهدیدات تحریک‌آمیز مقامات غربی خوانده شده است، اعلام کرد که قصد دارد رزمایشی با استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی انجام بدهد.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد: وزارت دفاع روسیه گفت که این رزمایش به دستور «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه انجام می‌شود و در آن آمادگی نیروها و توانمندی‌های هسته‌ای غیراستراتژیک برای اجرای ماموریت‌های رزمی سنجیده می‌شود.

به نقل از ایسنا وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این رزمایش شامل تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات غیراستراتژیک به منظور استفاده از آن‌ها خواهد بود. یگان‌های موشکی منطقه نظامی جنوب و نیروی دریایی نیز در آن شرکت خواهند کرد.

طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، «طی این نشست، برخی تدابیر به منظور تمرین آماده‌سازی استفاد از تسلیحات هسته‌ای غیراستراتژیک استفاده خواهد شد.»

روسیه بزرگ‌ترین زرادخانه تسلیحات هسته‌ای را دارد.

وزارت دفاع روسیه بیان کرد که این رزمایش با هدف تامین امنیت ارضی و استقلال روسیه را «در پاسخ به اظهارات و تهدیدات تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی علیه فدراسیون روسیه» انجام می‌شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903441

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است