Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش بامداد سه شنبه ایرنا، جشن گلریزان زورخانه ای کمک به آزادسازی زندانیان در شهرستان سمنان با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، جمعی از خیران، پهلوانان، پیشکسوتان ورزش زورخانه ای شهرستان و اقشار مختلف مردم در زورخانه شهیدان بستان سمنان برگزار شد. 

پس از اجرای این سنت پسندیده، مبلغ ۱۱۵ میلیون ریال هدایای خیران جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه در راستای سیاست های تربیتی و حمایتی سازمان زندان های کشور و تأکید رئیس سازمان زندان‌ها مبنی بر ترویج ورزش پهلوانی و زورخانه ای در شهرستان سمنان و اجرای حرکات ورزش زورخانه ای برگزار شد. 

رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان سمنان در این برنامه فرهنگی ورزشی ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام، حضور در فضای معنوی زورخانه را سازنده عنوان کرد و گفت: ترویج ورزش پهلوانی موجب سعادتمندی و هدایت زندانیان خواهد شد.

سلیمان دهرویه با بیان اینکه سنت حسنه گلریزان و برنامه ورزش زورخانه ای در شهرستان سمنان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان و همراهی و همکاری پیشکسوتان این ورزش پهلوانی در شهرستان سمنان برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: با ترویج این ورزش در تمام شهرستان‌ها و استمرار آن تغییری هدفمند در شخصیت زندانیان ایجاد می‌شود.

وی حمایت همه جانبه خیران و نیکوکاران سمنانی از زندانیان جرائم غیر عمد و ارائه کمک های معیشتی به خانواده زندانیان را ستودنی دانست و بیان کرد: شهرستان سمنان در ارائه کمک های انسان دوستانه به زندانیان غیر عمد و خانواده های آن‌ها پیش‌قدم است. 

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی سمنان آزادی زندانیان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی سازمان زندان‌ها دامغان مرشد زورخانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی سمنان انجمن حمایت از خانواده زندانیان فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی سمنان آزادی زندانیان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی سازمان زندان ها دامغان مرشد زورخانه شهرستان سمنان ورزش زورخانه ای ورزش پهلوانی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،در این مراسم که سرهنگ جوکار رئیس ورزش‌های پهلوانی استان و مسئولین زارچ حضور داشتند از امام‌جمعه زارچ و رئیس اداره ورزش و جوانان به‌عنوان مروج فرهنگ پهلوانی قدردانی به عمل آمد. 

 
تجلیل از ورزشکاران زورخانه و همچنین تجلیل از خانواده شهید ذاکری، شهید ناصر کریمی و شهید دادار از شهدای ورزشکار شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده