Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن پس از دو سال وقفه باشعار «قرآن، کتاب امید و آرامش»از روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) کار خود را به‌مدت ۱۴ روز در ساعات ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ آغاز کرد.

این رویداد در قالب ۴۵ کمیته و بخش نمایشگاهی و صد‌ها غرفه میزبان مشتاقان قرآن و عترت است که در ابتدای ورودی آن به صحنه‌هایی از جبهه مقاومت و فضای سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی روبرو میشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن به غرفه‌های «خانواده و سبک زندگی قرآنی» و «مشاوره‌های قرآن بنیان» میرسیم که بازدیدکنندگان در سطوح خانواده، روان شناسی رفتاری وآموزشی با مشاوران حاضر در این بخش‌ها به رایگان رهنمود میشوند.

با عبور از آنان به فضای جدید و متفاوت دانش بنیانها، نرم افزار‌ها و دیجیتال در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم میرسیم که با عناوین «فضای سایبری و فرهنگ دانش بنیان» و «نشر مکتوب و دیجیتال دینی» فعالیت میکند.

در این بخش جذاب، بازدیدکنندگان طی فرآیندی با مقدمات سواد رسانه‌ای آشنا میشوند تا بستر‌های لازم، جهت کاهش آسیب‌های فضای مجازی به سبک زندگی و به‌ویژه جوانان و نوجوانان آماده سازی گردد.

سپس طی این غرفه به قسمت «الگونما» وارد میشویم که در آن نوجوانان آشنایی اجمالی با انیمیشن‌ها و قهرمان‌های غربی پیدا میکنند. البته هدف اصلی این فضا، آگاه سازی والدین درباره ارائه سرگرمی‌های نادرست به فرزندانشان و جلوگیری از ترویج آن در تربیت اسلامی کودکان است.

در این راستا، غرفه «الگونما» افزون بر تشریح آن، به قیاس قهرمان‌های غربی با الگو‌ها و اسطوره‌های ایرانی طی تاریخ و فرهنگ کشورمان میپردازد.

پس از طی این بخش ها، شما به قسمت «ترویج فرهنگ نهج البلاغه» میرسید که با حضور یک متخصص کاربرد مصادیق این کتاب بزرگ را با سبک زندگی ما تبیین میکند. مخاطب این فضا بیشتر بزرگسالان هستند که بایست مفاهیم ارزشی کلام امیر المومنین، علی (ع) را در مسیر تربیت فرزندان اجرا نمایند.

در پایان این نمایشگاه هم به بازدید «تالار فرهنگ و صنایع دستی» کشورمان و «عرضه محصولات حجاب» میرسیم که دیدن آن خالی از لطف نیست. اما نوجوانان خود را در نمایشگاه خسته نکنید و بگذارید ازدیدن آخرین قسمتها، به ویژه غرفه «نوجوان و سرگرمی‌های دیجیتال» لذت ببرند که در آن به واسطه بازیها، آشنایی با مفاهیمی همچون گفتمان عاشورایی و مقاومت اسلامی پیدا میکنند.

علی رغم تمام این اوصاف، توصیه ما به شما این است که حتما گردش و افطار در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی تهران را از دست ندهید.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

کد خبر 848108 منبع: میزان برچسب‌ها قرآن - فعالیت‌ها خبر مهم مسیحیت سوئد

دیگر خبرها

  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد