Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:55:42 GMT

اجرای پویش «نذر خون» توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۷۶۷

اجرای پویش «نذر خون» توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در حاشیه دیدار با سرپرست انتقال خون لرستان، با اشاره به اجرای پویش «نذر خون» توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان، اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان (ع) پویش «نذر خون» به بیماران نیازمند توسط اعضای داوطلب بسیج جامعه پزشکی و دیگر بسیجیان در طی چندین مرحله آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، این کار را یکی از بزرگترین جهادها دانست و افزود: جهاد همیشه ادامه دارد و اهدای خون به بیماران نیازمند به خون یکی از بزرگ‌ترین جهادها محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اهمیت اهدای خون به ویژه در این روزها، عنوان کرد: در همین راستا بسیجیان عزیز نیز که در هر امری پای کار هستند این بار به درخواست سازمان انتقال خون استان لرستان لبیک گفته و با مراجعه به پایگاه انتقال خون در شهرستان خرم‌آباد ضمن رعایت فاصله و موارد بهداشتی، اقدام به اهدای خون به بیماران نیازمند به خون می‌کنند.

سرهنگ ملک آرا تصریح کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با توجه ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع تصمیم گرفته شد پویش اهدای خون توسط بسیجیان عزیز طی چندین مرحله در پایگاه‌های انتقال استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به پویش «نذر خون» در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: در سال گذشته به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، طی ۱۹ مرحله به تعداد ۷۶۰ نفر توسط بسیجیان عزیزان خون اهدا کردند.

کد خبر 5470400

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه پزشکی اهدای خون ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد روز ارتش هفته هنر انقلاب اسلامی ایلام امام حسن مجتبی ع 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیج جامعه پزشکی توسط بسیج اهدای خون نذر خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسؤولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر پویش ستاره‌های زمین برگزار شد.

در بخش همایش ستاره‌های زمین و فضای مجازی آقای نصری از استان کرمان، در بخش ستاره ساز و فضای مجازی آقای میراحمدی از استان چهارمحال‌وبختیاری با کشف ۶۰۰ مربی ستاره ساز و در بخش سرکشی از جلسات خانگی آقای قادری از استان یزد حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص میز معرفی پویش ستاره‌های زمین و سرکشی از جلسات خانگی آقای جهان‌آرا از استان همدان، در شاخص تبلیغات محیطی حجت‌الاسلام دهقان‌دار از استان البرز و در شاخص برگزاری نمایشگاه ستاره‌های زمین آقای روزبه از استان فارس رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد خبر 6089236 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه