Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@03:48:45 GMT

فرصت‌سوزی سپاهان در شب تحقیر استراماچونی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۷۷۱

فرصت‌سوزی سپاهان در شب تحقیر استراماچونی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان ایران بامداد سه شنبه در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به دیدار التعاون عربستان رفت که در نهایت این بازی تساوی یک بر یک به پایان رسید.

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده را برای ترکیب اولیه این دیدار در نظر گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما نماینده عربستان در شروع نیمه دوم موفق شد در دقیقه ۴۷ توسط النبیت به گل برتری دست پیدا کند.

سپاهان بعد از این گل سراسر حمله شد تا بازی را به تساوی بکشاند. شهریار مغانلو که از دقیقه ۵۵ وارد میدان شده بود، در دقیقه ۶۰ با یک ضربه محکم توپ را به تیرک زد. پنج دقیقه بعد از این موقعیت خوب، میلاد جهانی با یک پاس زیبا مغانلو را صاحب یک فرصت کرد و این مهاجم با یک ضربه دقیق توانست بازی را به تساوی بکشاند.

در پایان نیز این دیدار با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید تا سپاهان با چهار امتیاز در رده سوم قرار بگیرد. التعاون نیز با ۷ امتیازی در رده دوم قرار گرفت.

الدحیل دیگر تیم گروه D نیز موفق شد پاختاکور ازبکستان را به نتیجه سه بر صفر درهم بکوبد و با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

همزمان با بازی سپاهان، دو دیدار دیگر برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

گروه B

الشباب عربستان ۳ - ۰ نیروی هوایی عراق

گروه C

شباب الاهلی امارات ۸ - ۲ الغرافه قطر

هدایت تیم الغرافه بر عهده آندره آ استراماچونی است. در سمت دیگر نیز احمد نوراللهی و مهدی قائدی در لیست نفرات تیم شباب الاهلی قرار نگرفتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاهان اصفهان التعاون عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر ستاره خط دفاعی سپاهان در تمرین دیروز این تیم پا به توپ شد و آمادگی بیشتری نسبت به روزهای گذشته از خود نشان داد تا شانس حضور در میدان برابر استقلال خوزستان را داشته باشد.

محمد دانشگر در بازی با صنعت نفت آبادان پس از برخورد با یوسف کی‌شمس دچار آسیب‌دیدگی شد و چند دیدار مهم سپاهان را از دست داد و نتوانست در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

البته در غیاب او هادی محمدی و سیاوش یزدانی در هفته های گذشته زوج دفاعی خوبی تشکیل داده اند و خیال مورایس از عملکرد آنها راحت است و شاید استراحت بیشتری به دانشگر بدهد و این فرصت را در اختیار محمد دانشگر قرار دهد تا با آمادگی بیشتری به ترکیب این تیم بازگردد.

دانشگر پس از مصدومیت و گچ گرفتن دست خود دور از تمرینات سپاهان نماند و نرم دویدن را در دستور کار خود قرار داد و از فضای تمرینی سپاهان دور نشد تا همچنان در کنار دیگر بازیکنان حضور داشته باشد و از شرایط تیمی خارج نشود.

سپاهان فردا در دیداری حساس مقابل استقلال خوزستان خواهد رفت و باید دید دانشگر حداقل برای چند دقیقه فرصت بازی پیدا خواهد کرد یا مورایس تصمیم دیگری خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟