Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@10:46:33 GMT

مانیتور Agon پورشه به زودی عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۹۰۸

مانیتور Agon پورشه به زودی عرضه می‌شود

جدیدترین مانیتور Agon پورشه AOC است که از mini-LED استفاده می‌کند. این مانیتور ۳۲ اینچ بوده و دارای حداکثر روشنایی تا ۱۶۰۰ نیت، است. مانیتور جدید همچنین گواهی DisplayHDR ۱۴۰۰ دارد و حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت را به کاربران ارائه می‌دهد.

به گزارش سایت digitaltrends؛ مانیتور جدید Agon حالت فوکوس بازی دارد که کاربران با کمک این قابلیت می‌توانند برای استریم و گرافیک رایانه خود برای بازی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابعاد این مانیتور ۶۱۳mm x ۲۹۰mm x ۷۱۵mm و وزن آن نیز ۲۵.۴ پوند (حدود ۱۱۳ گرم) است. این رایانه شامل دو بلندگوی ۸ واتی است که دارای گواهی DTS Sound هستند.

پورت‌های این نمایشگر شامل دو پورت HDMI ۲.۱، یک DisplayPort، USB-C، چهار USB ۳.۲ و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری است. همچنین در کناره‌های آن نیز نگهدارنده‌های هدست وجود دارد. رایانه Agon جدید دارای طرح نور FX و LED لوگو در پشت و یک سوئیچ سریع بی سیم است.

سری قبلی این مانیتور سال گذشته در اندازه  ۲۷ اینچی و با گواهینامهDisplayHDR ۴۰۰ به هواداران ارائه شد. براساس گزارش‌ها، مانیتور جدید در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس است و با قیمت ۱۸۰۰ دلار در وب سایت این شرکت به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود مانیتور AOC Porsche Design Agon Pro PD۳۲M در اواسط ماه ژوئن به  کاربران ارائه شود.

بیشتر بخوانید

چگونه از لپتاپ خود در برابر خطرات محافظت کنیم؟ باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رایانه جدید رایانه شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • مانیتور جدید ال‌جی کاربرد پزشکی دارد
  • (ویدئو) بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد!
  • ببینید | بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد!
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • مانیتور گیمینگ جدید Skyworth چه مشخصاتی دارد؟
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی