Web Analytics Made Easy - Statcounter

باباخان اسکندری عصر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری بوکان با اشاره به سیاست‌ها و برنامه های دولت سیزدهم اظهار کرد: مسوولان باید امید آفرین بوده و برای نشاط جامعه تلاش مضاعف داشته باشند.

وی در خصوص واحدهای راکد و نیمه فعال شهرستان با توجه به اهمیت موضوع و نامگذاری سال از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین ادامه داد: مسوولان به عنوان کارگزاران دولت باید واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال را بر اساس سیاست های دولت سیزدهم فعال کرده و گره گشایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مدیران تمامی ادارات باید با جدیت و با تمام توان پیگیر حل مشکلات مردمی باشند. 

فرماندار بوکان بر تقویت روابط عمومی ادارات تاکید کرد و افزود: عملکرد هیچ اداره‌ای نباید پنهان بماند و روابط عمومی ها بایستی با عملکردی هر چه بهتر در راستای بیان کارهای انجام گرفته ادارات توجه جدی داشته باشند.

اسکندری در خصوص مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به بوکان نیز گفت: مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان  با جدیت در حال پیگیری و اجرا هستند.

اشتغالزایی و تولید سرلوحه کار مسوولان باشد

امام جمعه بوکان هم با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» گفت: مسوولان در این زمینه نیاید کم کاری داشته باشند .

ماموستا ملا عباس احمدی افزود: مسوولان باید خدمت گزار واقعی مردم بوده و برای امید آفرینی و نشاط جامعه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی ادامه داد: مردم کم کاری مدیران را به نظام نسبت می دهند و در همین ارتباط مسوولان نباید کم کاری داشته باشند.

در این جلسه دستگاههای اجرایی شهرداری، آب و فاضلاب، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهادکشاورزی و  شورای اسلامی شهر به بیان عملکرد دستگاه‌های خود پرداختند.

برچسب‌ها شعار سال 1401 رونق تولید آذربایجان غربی وزارت کشور تولید داخلی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شعار سال 1401 رونق تولید آذربایجان غربی شعار سال 1401 رونق تولید آذربایجان غربی وزارت کشور تولید داخلی بوکان داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره صنعت، معدن تجارت برخوار گفت: این شهرستان بیش از ۳ هزار واحد صنفی و صنعتی دارد که بخش گسترده‌ای از مصالح ساختمانی ازجمله آجر و سنگ، تریکو و صنایع پلیمری رادر استان تامین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مردانشاه افزود: در راستای افزایش اشتغال در شهرستان هدف گذاری شده تا موانع تولید برطرف و رشد تولید در برخوار محقق شود.

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است