Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@20:48:42 GMT

آیا موج هفتم کرونا در راه است؟

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۳۲۱۴

آیا موج هفتم کرونا در راه است؟

دکتر احسان ریخته گر گفت: تغییر وضعیت رنگی کرونا در برخی شهرها، به علت مسافرتها، دید و بازدید‌ها و رفت و آمد‌های عید نوروز و نیز بازگشایی مدارس طی دو هفته اخیر می‌باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی می گوید: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ازدیاد رنگ‌های قرمز در استان جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: تعداد بستری کرونایی زیادی در استان وجود ندارد.

ریخته گر توصیه کرد: زدن ماسک بخصوص توسط کودکان در مدرسه جدی گرفته شود تا کودک در مدرسه آلوده نشود و این آلودگی را به خانواده نیز منتقل نکند.

معاون بهداشتی دانشگاه آذربایجان غربی یادآور شد: روی سخن من آموزگاران و معلمین می‌باشند که می‌توانند بر نحوه زدن ماسک کودکان نظارت نموده و آموزش‌های لازم را در این خصوص به دانش آموزان ارائه نمایند.

به گفته این مقام دانشگاهی با قرمز شدن شهر‌ها امکان ورود به موج هفتم وجود دارد و تا بحال ما گرفتار شش موج شدیم و با قرمز شدن شهرها، احتمال ورود به موج هفتم وجود دارد و بعضی از کشور‌های جهان هم اکنون وارد پیک شدند و ما نیز اگر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنیم، وارد موج جدید کرونا خواهیم شد.

وی یادآور شد: اخیرا استقبال از واکسیناسیون خیلی کم شده و سوء تبلیغاتی که در فضای مجازی علیه واکسن توسط افراد بی اطلاع انجام می‌شود باعث ساده انگاری کرونا شده است و با تصور اینکه کرونا کشندگی سابق را ندارد از واکسیناسیون کمتر استقبال می‌نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: اکنون کلیه واکسن‌های علیه کرونا در استان وجود دارد و عدم دریافت واکسن طغیان مجدد بیماری را بدنبال خواهد داشت.

بر اساس رنگ بندی اعلامی در ابتدای هفته جاری، دو شهر پلدشت و شاهیندژ قرمز، دو شهر چایپاره و خوی نارنجی، چهار شهر تکاب، بوکان، مهاباد و سردشت آبی و نه شهر نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موج جدید کرونا در آذربایجان غربی واکسیناسیون کرونا دستورالعمل های بهداشتی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • کم رنگ شدن خط قرمز عدم استفاده از تسلیحات غربی علیه روسیه
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی