Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی ساری تاکید کرد که به دنبال میزبانی از جامی بین‌المللی در رده سنی نوجوانان در این شهر هستند. - اخبار ورزشی -

مرتضی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در رابطه با حضورش در هیئت کشتی شهرستان ساری اظهار داشت: از سال گذشته به عنوان رئیس هیئت کشتی ساری انتخاب شده‌ام. با هیئت کشتی استان مکاتبه کردیم که درخواست ما را در رابطه با میزبانی یک جام بین‌المللی در رده سنی نوجوانان به فدراسیون ارسال کند که در همین رابطه باتوجه به اینکه مجید ترکان سرمربی تیم ملی نوجوانان ساروی است و اینکه علیرضا دبیر برای جام شهید هاشمی‌نژاد به مازندران خواهد آمد، امیدوار هستیم که با درخواست ما موافقت شود و هر سال شاهد برگزاری جامی بین‌المللی در ساری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به لحاظ مالی این ظرفیت در ساری وجود دارد که بتوانیم چنین جامی را برگزار کنیم. در گذشته پیگیری در این خصوص رخ نداده و کشتی ساری از این محل ضربه خورده است. بعد از ماه رمضان هم به دنبال برگزاری لیگ کشتی نوجوانان هستیم.

قربانی که سال‌هاست با تیم ستارگان ساری در لیگ برتر آزاد شرکت می‌کند، با اشاره به عضویت سه ساروی در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: محمدحسین محمدیان، محمدمهدی یگانه جعفری و علی سوادکوهی نمایندگان ساری در مغولستان هستند که دو تن آنها شاگرد علی خدایی و یکی شاگرد محسن دلیری محسوب می‌شوند. سال گذشته نیز دو مدال جهانی نوجوانان و امید با علی رضایی و علی سوادکوهی به دست آوردیم.

این مربی مازندرانی با اشاره به کمبودهایی که در ساری وجود دارد، تصریح کرد: متاسفانه 10-15 سال در کشتی توقف داشتیم، در حالی که باتوجه به این خیل علاقمند و این استعدادها می‌توان دوباره شاهد جان گرفتن کشتی ساری بود. در ساری قهرمانانی چون عسکری محمدیان، مجید ترکان و مراد محمدی را داشتیم و در حال حاضر هم محمدحسین محمدیان را داریم. با حضور نزدیک به 50 مربی فعال در ساری، اگر حمایت‌های لازم صورت بگیرد، قطعا بهتر نتیجه می‌گیریم. از نظر امکانات خیلی ضعیف هستیم، نه تشک کشتی داریم و نه خانه کشتی. در ساری یک خانه کشتی وجود دارد که آن هم برای هیئت استان است. باید از صفر شروع کنیم. علیرضا دبیر قول یک تخته تشک را به ما داده است.

قربانی در مورد وضعیت تیم‌داری تیم ستارگان در لیگ آینده گفت: ستارگان یک باشگاه مستقل است، ما درصددیم که مثل هر سال، امسال نیز در لیگ شرکت کنیم.

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی بین المللی هیئت کشتی کشتی ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد

فرماندهی مرکزی ایالات متحده (CENTCOM) ادعا کرد که نیروی دریایی این کشور سه هواپیمای بدون سرنشین را در منطقه تحت کنترل حوثی‌ها در یمن منهدم کردند.

سنتکام گفت که پهپاد‌ها "یک تهدید قریب الوقوع برای ایالات متحده، نیرو‌های ائتلاف و کشتی‌های تجاری در منطقه" هستند، زیرا یمنی‌ها به هدف قرار دادن کشتی‌های نظامی و تجاری در دریای سرخ ادامه می‌دهند.

 سنتکام در بیانیه‌ای ادعا کرد: «این اقدامات برای محافظت از آزادی دریانوردی و ایمن‌تر کردن آب‌های بین المللی برای ایالات متحده، ائتلاف و کشتی‌های تجاری انجام می‌شود.»

نیرو‌های مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مردم غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب عازم سرزمین‌های اشغالی بودند، هدف قرار داده است.

نیرو‌های مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیرو‌های ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

آمریکا و انگلیس طی چندین نوبت به بهانه صیانت از کشتیرانی بین‌المللی علیه مواضع نیرو‌های یمنی حمله کردند، اما این اقدامات به گواه کارشناسان بین‌المللی نتوانسته است حملات علیه کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را مهار و بازدارندگی ایجاد کند.

اتحادیه اروپا نیز یک ماموریت دریایی در دریای سرخ موسوم به «آسپیدس» تشکیل داده و مدعی شده است که هدف از این عملیات فقط دفاعی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • محاسبه هزینه حمل بار بین المللی
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر