Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@14:49:26 GMT

روزه داری در بارداری ممنوع!

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۳۷۰۶

روزه داری در بارداری ممنوع!

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر صغری ربیعی اظهار کرد: توصیه می‌شود خانم‌های باردار در هر دوره‌ای از بارداری که قرار دارند روزه نگیرند و بعد از زایمان قضای روزه را به جای آورند.

وی افزود: برخی خانم‌های باردار در دوره‌های پایانی بارداری اقدام به روزه‌داری می‌کنند که این امر اشتباه بوده و ممکن است به مغز جنین آسیب برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ربیعی با بیان اینکه قند خون مادران باردار در صورت عدم تغذیه و گرسنگی دچار افت می‌شود، تصریح کرد: هنگامی که مادر باردار روزه‌داری کند، قند خون مادر باردار دچار افت شده و بدن در این شرایط شروع به چربی سوزی می‌کند و در این شرایط ماده‌ای به نام کتون آزاد می‌شود که این ماده ممکن است به مغز جنین آسیب برساند.

وی گفت: گرسنگی طولانی مدت برای مادران باردار مناسب نیست و در هر مرحله‌ای از حاملگی این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد و هر دو ساعت یک بار مادران باردار باید اقدام به خوردن مواد غذایی کنند و بعداز پایان دوره بارداری اقدام به گرفتن روزه‌های قضا کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بارداری روزه داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فواید روزه از نظر هوش مصنوعی (فیلم) فواید شگفت انگیز سیب برای پوست (فیلم) فواید مصرف تخم شربتی در ماه رمضان (فیلم)

دیگر خبرها

  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • چکاپ‌های مهم برای بارداری در سنین بالا (فیلم)
  • برای بارداری در سن بالا باید این چکاپ ها را انجام دهید + فیلم
  • چکاپ‌های مهم برای بارداری در سنین بالا + فیلم
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم)
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام