Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهناز ضرابی‌زاده  از شروع ثبت‌نام کارگاه‌های برخط و حضوری فصل بهار خبر داد.

او گفت: ثبت‌نام هشتمین دوره کارگاه‌های تخصصی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از روز شنبه، ۲۷ فروردین‌ماه آغاز شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: تعداد کارگاه‌های برخط فرهنگی، هنری و ادبی کانون، هفت و تعداد کارگاه‌های حضوری بیش از صد عنوان است که این کارگاه‌ها فعالیت خود را از پنج‌شنبه، اول اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۳۱ خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرابی‌زاده نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، سفالگری، کلاژ، شعر و قصه را از جمله کارگاه‌های تخصصی برخط فصل بهار بیان کرد.

او گفت: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: والدین با مراجعه به سایت مجازی کانون استان همدان به نشانی hamedan.kpf.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود در کارگاه‌های موردنظر اقدام کنند.

ضرابی زاده گفت: علاوه بر برگزاری کارگاه‌ها به‌صورت آنلاین، کارگاه‌های حضوری نیز در سراسر مراکز کانون پرورش فکری سطح استان برگزار خواهد شد.

او گفت:  این کارگاه‌ها به‌صورت حضوری و در فضای مناسب و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان کارگاه بازیگری، نوشتن خلاق، خوشنویسی، داستان‌نویسی، نجوم، عکاسی، قصه‌گویی، سفالگری را از جمله کارگاه‌های تخصصی حضوری نام برد.

ضرابی زاده گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان نسبت به ثبت‌نام در کارگاه‌های حضوری اقدام کنند.

او گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری نیز از ۲۷ فروردین‌ماه آغاز و تا ۳۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایکنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کارگاه های هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان کارگاه های حضوری سال به بالا ضرابی زاده کارگاه ها ثبت نام او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان