Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر کرامتی صبح سه شنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع تأمین و توزیع اقلام پرمصرف در بازار که به صورت ارتباط مستقیم با وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: ۳ هزار تن سهمیه روغن خوراکی از طریق کارخانه‌های روغن‌کشی به استان تخصیص یافته است که روند پیگیری تخصیص کامل سهمیه و توزیع در سطح استان در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عدم تخصیص و یا عدم توزیع به موقع مباشرین روغن‌های خوراکی در بازار مورد پیگیری قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قضائی انجام خواهد شد.

کرامتی در ادامه به انجام ۱۰ هزار و ۷۷۲ مورد بازرسی توسط اکیپ‌های نظارتی قرارگاه تأمین امنیت غذایی آذربایجان غربی بز بازار اقلام پر مصرف در طی فروردین ماه سال جاری اشاره و بیان کرد: در این راستا ۹۱۲ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال تشکیل و به مراجع قضائی جهت رسیدگی معرفی شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۸ اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غذایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار استان هستند و علاوه بر این هم از شهروندان درخواست داریم در این زمینه بازرسان را همراهی کنند و با مشاهده هرگونه تخلف صنفی از طریق سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ گزارش و اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت به شکایات مردمی رسیدگی و پیگیری شود.

کد خبر 5470518

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی روغن نباتی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد روز ارتش هفته هنر انقلاب اسلامی امام حسن مجتبی ع ایلام 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد کرمی در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه رسالت اصلی تنظیم بازار کاهش التهاب بازار است افزود: برای رصد و مدیریت منظم بازار در کنار همکاری مردم لازم است قبل هر اتفاقی در عرصه ی عرضه و تقاضا  آسیب شناسی و پیشگیری شود.

وی افزود: باتوجه به افزایش کرایه خودرو های حمل و نقل عمومی در سطح شهر لازم است نظارت ها در این حوزه نیز افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مدیریت جمع آوری سیب صنعتی در استان بیان کرد: سیب تولیدی در استان بر پایه صادرات تولید می شود و تمامی محصول قابلیت استفاده در آذربایجان غربی ندارد هرچند در این زمینه ظرفیت های خوبی در بخش فراوری وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته قیمت سیب صنعتی بسیار مطلوب بود گفت: جمع آوری بهداشتی این محصول خواسته شهروندان بود که بعد از تلاش های بسیار و همکاری سردخانه داران محقق شد.

کرمی درباره صادرات سیب نیز گفت: استانداری تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار سیب درختی در ماههای گذشته انجام داده است حتی عوارض ۳۵ درصدی وضع شده برای این محصول نیز اعمال نشد تا بازار مدیریت شود.

وی افزود: کشاورزان بخش عمده ای از سیب درختی تولیدی خود را در ایام عید عرضه کردند و براساس اطلاعات سامانه جامع انبارها میزان سیب موجود در استان ارزیابی و به‌زودی این اطلاعات نشر خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد