Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@09:26:14 GMT

خدمت زیر چتر ولایت فقیه یک افتخار بزرگ برای پلیس است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۴۲۴۳

خدمت زیر چتر ولایت فقیه یک افتخار بزرگ برای پلیس است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، حجت الاسلام "محمد علی نکونام" در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامی داشت ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: امنیت، وحدت، برقراری عدالت اجتماعی، اجرای مطلوب احکام و دستورات الهی را از ثمرات ماه مبارک رمضان برشمرد وگفت: انجام فریضه های الهی از مهمترین واجبات اجتماعی در دین مقدس اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در سست کردن بنیه اعتقادی نوجوانان و جوانان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت:‌ دشمنان اسلام از تمامی ظرفیت‌ها برای ضربه زدن به اسلام استفاده نموده‌اند که یکی از مهم‌ترین روش‌های آن، استفاده از ابزار فرهنگی و از بین بردن سنت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است تا از آن طریق به اهداف خود دست پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد عدم بهره مندی از برکات ماه مبارک رمضان را بزرگترین خسارت برشمرد و گفت: خدمت زیر چتر ولایت فقیه یک افتخار بزرگ برای پلیس است.
امام جمعه شهرکرد بر ضرورت ارتقای معنویت و افزایش بینش سیاسی کارکنان انتظامی تأکید کرد و گفت: ماموران پلیس به سبب ارتباط مستقیم و مستمر با مردم همواره باید ارزش های اخلاقی و معنویات را مد نظر داشته باشند.

حجت الاسلام نکونام، بصیرت دینی و امر به معروف را دو ویژگی برجسته پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد :پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی نیازمند یک عزم همگانی در اجرای این فریضه مهم است.

وی عنوان داشت: خداوند برای جامعه بشریت یک راهنمای کامل به نام قرآن فرستاده است و توجه و عمل به قرآن به عنوان یک کتاب همه جانبه نگر همیشه راه گشای بشر بوده و برای شما به عنوان مجریان قانون باید یک اصل مهم باشد.

امام جمعه شهرکرد از زحمات نیروی انتظامی در عرصه های مختلف در برقراری امنیت کشور تقدیر و قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور واقعا خوش می درخشد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: شما به عنوان حافظان امنیت در جامعه از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار هستید و باید این جایگاه را حفظ کنید و نیروی انتظامی به عنوان بازوی مقتدر نظام در عرصه نظم و امنیت فداکاری و جانفشانی های بسیار کرده است که شهدای این عرصه مبین این فداکاری ها و جانفشانی هاست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پایان سبز قامتان و جان برکفان نیروی انتظامی را آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: فرمانده نقش بسیار مهمی در کسب این توفیقات بزرگ دارد و همه ما تحت فرماندهی معزز کل قوا و رهبر عزیزمان حضرت آیت الله عظمی خامنه ای به عنوان یک سرباز همیشه باید دستورات و رهنمودهای ایشان را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

کد خبر 1622882

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی پلیس امام جمعه شهرکرد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند