Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته فولادی های 1-0 آهال را بردند و سپاهان هم با گل دقیقه آخری شهریار مغانلو از شکست گریخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دو نماینده کشورمان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا نتایج متفاوتی را کسب کردند. هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برای دو نماینده ایرانی حاضر در این مسابقات به پایان رسید.

فولاد موفق شد در مصاف دوباره با آهال ترکمنستان این بار زودتر به گل برسد تا پیروزی این تیم دوباره رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلزنی آیاندا پاتوسی در نیمه اول برای برد نماینده کشورمان کافی بود.

شاگردان نکونام با این پیروزی 8 امتیازی شدند و در صدر گروه C امید بالایی برای صعود خواهند داشت.

در دیگر دیدار این گروه، یک نتیجه عجیب رقم خورد.

الغرافه قطر با هدایت آندره آ استراماچونی در مصاف با شباب الاهلی که ایرانی های خود احمد نوراللهی و مهدی قائدی را به همراه نداشت با نتیجه عجیب و تحقیرآمیز 8 بر 2 شکست خورد و این سرمربی ایتالیایی سابق استقلال، یکی از بدترین نتایج طول دوران مربیگری خود را در نیمه شب کسب کرد.

در این گروه شباب الاهلی با 6 امتیاز در تعقیب فولاد در رده دوم قرار دارد.

الغرافه با 5 امتیاز و آهال با یک امتیاز در رده سوم و چهارم قرار دارند.

جدول رده بندی گروه C:

در گروه D مسابقات، سپاهان ایران باردیگر مقابل تیم التعاون عربستان صف آرایی کرد. شاگردان نویدکیا که در دیدار رفت مقابل این تیم با یک یار کمتر با 3 گل شکست خورده بودند، امیدوار به کسب برد  و پیروزی بودند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و نماینده کشورمان به تساوی یک بر یک دست یافت تا عملا شانس کمی برای صعود از این گروه داشته باشد.

سپاهانی ها در شرایطی به تساوی رسیدند که ابتدا با یک گل عقب افتاده بودند اما مغانلو در دقیقه 65 گل تساوی بخش را برای این تیم به ثمر رساند.

در این گروه الدحیل، تیم قدرتمند قطری مقابل پاختاکور باردیگر به پیروزی پرگل 3 بر صفر رسید تا شاگردان کرسپو در صدر گروه D قرار بگیرند.

تیم قطری در شرایطی مقابل نماینده ازبکستان دبل کرد که دیدار رفت را با نتیجه 3 بر 2 پیروز شده بود.

الدحیل با این برد 9 امتیازی شد و در صدر گروه قرار دارد، التعاون عربستان 7 امتیازی و در رده دوم است.

سپاهان هم با 4 امتیاز (یک برد، یک تساوی و دو باخت) در رده سوم ایستاده است.

تیم پاختاکور هم جایگاه سوم را با 3 امتیاز در اختیار دارد. تنها برد تیم ازبکستانی برد یک بر صفر مقابل التعاون عربستان میزبان این گروه بوده است.

جدول گروه D:

با نتایج بدست آمده فولاد ایران شانس خوبی برای صعود از گروهش دارد اما شاگردان نویدکیا شرایط سخت و پیچیده ای برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت هجدهمین تساوی فصل شیاطین سرخ همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 17:30 به وقت تهران، چهار مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد برابر میهمان خود برنلی - تیم ماقبل آخر جدول - به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

شیاطین سرخ که با گلزنی آنتونی در دقیقه 79 قفل دروازه حریف را شکستند، نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و در دقیقه 87 دروازه‌‌شان توسط زمی آمدونی باز و به این ترتیب بازی به تساوی کشیده شد. این پنالتی حاصل خطای آندره اونانا دروازه‌بان من‌یونایتد روی زمی آمدونی برای دفع یک توپ بود.

با این نتیجه منچستریونایتد 54 امتیازی شد و اگرچه همچنان در رده ششم جدول باقی می‌ماند اما اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، نیوکاسل به تنها یک امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که میان من‌یونایتد با استون‌ویلا به عنوان دارنده آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیاز فاصله وجود دارد و تنها 4 هفته به پایان فصل جاری باقی مانده است.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

در سایر بازی‌های امروز لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون 2 - لوتون یک
فولام یک - کریستال پالاس
نیوکاسل 5 - شفیلدیونایتد یک

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (33 بازی)، لیورپول با 75 امتیاز (35 بازی) و استون‌ویلا با 66 امتیاز (34 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏