Web Analytics Made Easy - Statcounter

"تیم ما در جایی قرار گرفته که خطر سقوط را احساس نمی‌کند، در کورس قهرمانی قرار نداریم و سهمیه آسیا کسب نمی‌کنیم که در اینجا کار برای مربی سخت است و تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که بازیکنان با انگیزه را بازی دهم"

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب آهن در نیم فصل با یارگیری خوبی که انجام داد موفق شد نیم فصل دوم چند پیروزی متوالی به دست آورد و نتایج درخشانی به کمک بازیکنان جدید کسب کند، اما روند این پیروزی‌ها در بازی نفت مسجد سلیمان متوقف شد که سبزپوشان اعتقاد دارند اگر اشتباه کمک داور نبود همچنان روند خوب آنها ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر فوتبال کشورمان به دلیل بازی‌های آسیایی و جام حذفی تعطیل شد و مهدی تارتار به شاگردان خود پنج روز استراحت داد و در حال حاضر چند روزی می‌شود که گاندوها تمرینات خود را در اصفهان پیگیری می‌کنند. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن شب گذشته جهت دیدار فینال لیگ برتر فوتبال نوجوانان که بین تیم‌های ذوب آهن و شاهین آمل برگزار شد در ورزشگاه حضور یافت تا از نزدیک شاهد عملکرد بازیکنان پایه ذوب آهن باشد. خبرنگار ایمنا گفت و گویی با مهدی تارتار داشته که در ادامه می‌خوانید:

تیم نوجوانان ذوب آهن قهرمان رقابت‌های کشوری شد. نظر شما راجع به بازی عملکرد این تیم و دیدار فینال چیست؟

بازی خیلی خوب بود، ذوب آهن نسبت به حریفش خوب بازی کرد و به حقش در این مسابقه رسید. این قهرمانی را به مجموعه ذوب آهن و هواداران تبریک میگویم، امیدوارم این سرمایه‌ها در آینده به تیم بزرگسالان کمک کنند.

این بازیکنان جوان چقدر شانس حضور در تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن را دارند؟

از نظر شرایط سنی خیلی جوان هستند و باید پله پله بالا بیایند، اما اگر از نظر فیزیکی و فنی استعدادی داشته باشند، زود تر هم می‌تواند به تیم بزرگسالان اضافه شوند.

از آخرین وضعیت تیم ذوب آهن بگویید، در خبرها شنیده شد چند بازی تدارکاتی قبل از شروع مجدد لیگ از سوی شما و باشگاه پیش بینی شده است.

حدود هفت روز است که دور جدید تمرینات خود را آغاز کردیم، فردا با صنعت نفت آبادان در اصفهان بازی دوستانه انجام می‌دهیم و بعد از آن اردو ۱۰ روزه‌ای در تهران داریم که در این شهر هم دو بازی دوستانه انجام می‌دهیم و برای ادامه رقابت‌های لیگ آماده می‌شویم.

بازی با تیم هوادار را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

هوادار تیم سخت‌کوشی است و نتایجی که گرفته نشان می‌دهد کار سختی داریم، اما با توجه به باختی که با اشتباه کمک داور داشتیم در مقابل هوادار محکوم به پیروزی هستیم و باید تلاش کنیم تا این شکست جبران شود.

ذوب آهن در نیم فصل دوم روند خوبی را طی کرد و چند پیروزی متوالی به دست آورد، آیا حفظ این روند تا آخر فصل امکان پذیر است؟

تیم ما در جایی قرار گرفته که خطر سقوط را احساس نمی‌کند، در کورس قهرمانی قرار نداریم و سهمیه آسیا کسب نمی‌کنیم که در اینجا کار برای مربی سخت است و تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که بازیکنان با انگیزه را بازی دهم. با بچه‌ها صحبت کردیم و گفتیم به آنها که هرکدام در ادامه رقابت‌ها انگیزه بیشتری داشته باشد در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند.

بازیکنانی که در نیم فصل دوم جذب کردید، چقدر تأثیر گذار بودند؟

چند بازیکن جدید به ما اضافه شدند تا مشکلات نیم فصل اول را پوشش دهند، در خط حمله مشکلات زیادی داشتیم که با حضور سعید باقرپسند، سجاد عاشوری، صادق صادقی، امین درویشی و حسام پور هاشم تا حدودی نقاط ضعف برطرف شده است.

باشگاه ذوب آهن از تیم فوتبال خود حمایت کرده است؟

بله، ما همه در یک خانواده قرار داریم که باهم هماهنگ هستیم، جا دارد از باشگاه به خاطر زحماتی که در نیم فصل متحمل شدند و در نقل و انتقالاتی که امکان جا به جایی زیاد نبود برای جذب بازیکن تلاش کردند تشکر کنم.

احتمال دارد برای بازی با پرسپولیس هواداران ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر حضور پیدا کنند، نظر شما راجع به این موضوع چیست؟

بابت این اتفاق خوشحال هستیم، فوتبال بدون هوادار لذتی ندارد و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هواداران به ورزشگاه‌ها بیایند تا جذابیت به فوتبال برگردد.

گفت و گو از: کیمیا گلپیرا_خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 569480

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مهدی تارتار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم فوتبال نیم فصل ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته ۲۵ لیگ برتر در حالی برگزار می شود که اتفاقات عجیبی در آستانه برگزاری این دیدار در اردوی سرخپوشان پایتخت رخ داده است.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

اوسمار ویه را پس از بازگشت امید عالیشاه به تمرینات گروهی تصمیمی کاملا متفاوت با تفکرات مشاوران خود گرفت. او قصد دارد به جای اینکه کاپیتان پرسپولیس را به لنکان بازیکن تعویضی وارد زمین کند قصد دارد از ابتدا به بازی بگیرد تا از همان ابتدا روی دروازه سپاهان فشار بیاورد.

محرومیت انضباطی دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا غایب بازی امروز باشد. از این رو وحدت هنانوف پس از مدت هادر ترکیب قرار می گیرد.

چالش برای انتخاب دروازه بان سرخ ها برای تقابل با مهاجمانی همچون شهریار مغانلو، رضا اسدی و کاوه رضایی وجود دارد.

علیرضا بیرانوند همچنان احساس درد از ناحیه مچ دارد اما اصرارا به بازی مقابل سپاهان اصفهان دارد.

او در آخرین تست تخصصی پزشکی هم درد داشت اما اصرار به حضور دارد و هرگونه عواقب آن را نیز پذیرفته است.

حال آنکه باید دید آیا ظهر امروز با معاینه دوباره دست مصدومش مجوز پزشکی برای بازی دریافت می کند یا باید روی نیمکت نشسته و امیررضا رفیعی را برای حفظ تمرکز در جریان این مسابقه بزرگ تشویق کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر: 1229083 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی