Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل مختار نماینده مردم شهرستان آبادان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به مراجعات همشهریان مبنی‌بر رسیدگی به عملکرد ضعیف این دو شهرداری و وضعیت بدمنظر شهر آبادان و تذکرات همیشگی نمایندگان به متولیان شهرداری تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری‌های آبادان و اروندکنار برای تصویب در مجلس تنظیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تقاضا نامه در صحن علنی مجلس در دستور کار نمایندگان قرار گرفت که در نهایت با آرا نمایندگان به تصویب رسید.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بر اساس این تقاضانامه عملکرد شهرداری، توزیع اعتبارات، خدمات شهری، وضعیت قراردادها، استخدام‌ها و سایر موارد مورد بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ازجمله اهداف این اقدام رسیدگی و ارتقاء وضعیت خدمات شهری و عمرانی شهرهاست که امیدواریم محقق شود.

جلیل مختار تصریح کرد: روند تحقیق و تفحص پس‌از تشکیل کمیته و اعضای هیات تحقیق آغاز خواهد شد و اطلاعات دقیق کار مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: نتیجه این امر پس‌از شفاف‌سازی تمامی موضوعات مطروحه و کارشناسی‌شده در صحن علنی مجلس اعلام خواهد شد.

 مختار عنوان کرد: پس‌از اخذ آراء بسیاری از نمایندگان در حوزه‌های مختلف برای اطلاع از روند تنظیم تقاضا نام مراجعه کردند که امیدواریم این اقدام سبب نظارت بیشتر بر عملکرد شهرداری‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس گزارشی از  کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری‌های آبادان و اروند از سال ۱۳۸۵ تاکنون، امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی این تقاضا مورد بررسی و رای گیری نمایندگان قرار گرفت.

در متن تقاضای تحقیق و تفحص آماده است که: با توجه به تخلفات بی حد وحصر در شهرداری آبادان و شهرداری اروندکنار در زمینه‌های مختلف از جمله استخدام‌ها، نفرات غایب، پرسنل مازاد، قراردادها و در عین حال وضعیت اسفناک دو شهر یاد شده درخواست تحقیق و تفحص از سال ۱۳۸۵ تا ۱۴۰۰ این دو شهرداری را داریم. 

در نهایت این تقاضا با ۱۳۱ رای موافق و ۷۶ رای مخالف نمایندگان حاضر به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس تحقیق و تفحص از شهرداری شهرداری آبادان اروندکنار تحقیق و تفحص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند

فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود