Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:40:08 GMT

مخابره یک پیام مهم به تل‌آویو

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۵۴۴۷

مخابره یک پیام مهم به تل‌آویو

خبرگزاری فارس؛ یادداشت- سیدرضا صدرالحسینی: صحبت‌های هشدارآمیز رئیس‌جمهور، علیه رژیم‌صهیونیستی در روز بزرگداشت ارتش، تاکید بر شکست‌های مختلف این رژیم است و تاکید بر این موضوع که امروزه رژیم‌صهیونیستی تبدیل به عنکبوتی شده که به ظاهر حیات دارد و تلاش می‌کند با تار و پودهای ظاهری، خودش را یک جامعه توانمند معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور در مقابل جمهوری اسلامی و نیروهای نظامی کشورمان به هیچ انگاشته شد.  

صحبت‌های دیروز آقای رئیس‌جمهور در مراسم رژه ارتش نشان‌دهنده توانمندی کشورمان است. ضمن این‌که نباید فراموش کرد معمولا پیام‌های مهم و اساسی در همه کشورها میان نظامیان آن کشورها انجام می‌شود. 

آقای رئیسی به عنوان رئیس شورای‌عالی امنیت ملی اعلام کرد در صورت بروز هرگونه خطایی از جانب رژیم‌صهیونیستی برخلاف منافع جمهوری اسلامی ایران، بدون هیچ درنگی، سرزمین‌های اشغالی توسط نیروهای نظامی جمهوری‌اسلامی ایران مورد هجمه قرار خواهد گرفت. 

در واقع صحبت‌های رئیس‌جمهور کشورمان بازتابی از اراده ملت ایران برای نابودی رژیم‌صهیونیستی به عنوان چرکین‌ترین غده سرطانی منطقه است که در آستانه روز قدس مطرح شد. لذا بیان چنین مواضعی در آستانه روز سرنوشت‌ساز قدس بسیار با اهمیت است و نباید فراموش کرد توانمندی‌های رژیم‌صهیونیستی در حال طی کردن روند رو به افولی است و نشانه‌های اساسی و مهم این افول نیز از داخل سرزمین‌های اشغالی و به‌ویژه پایتخت این رژیم یعنی تل‌آویو مشخص شده است.  

واقعیت این است رژیم‌صهیونیستی مدتی است تلاش می‌کند با نمایش‌های سیاسی، خود را به عنوان یک کشور مقتدر نشان دهد و بر همین اساس به برخی کشورهای کوچک و ذره‌بینی حوزه خلیج‌فارس نزدیک می‌شود تا قدرت نداشته خود را به رخ بکشد. این رژیم اما با همه توانمندی‌های نظامی نتوانسته در حوزه برخورد با مخالفان مقابل جریان‌های مقاومتی فلسطینی، هیچ‌گونه مقاومتی از خود نشان دهد. ضمن این‌که در حال حاضر ناتوانی نظامی این رژیم به‌ویژه در حوزه پدافندی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تل آویو رئیس جمهور رژیم صهیونیستی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم

مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران با بیان اینکه پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به جهانیان مخابره می‌کنیم، گفت: فرهنگ جهاد و مقاومت مردم یمن را به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی می‌کنیم، هنوز برخی از ناشران یمن فعالیت خود را حفظ کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، اسامه هزاع، مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن به ستاد خبری سی‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: انتخاب یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران اتفاق خوبی است، هر چند که وضعیت نشر و کتاب در یمن به دلیل جنگ بسامان نیست و برخی از ناشران مجبور شدند که کار نشر را تعطیل کنند. جنگ و درگیری موجب شد تا کتاب و نشر بسیار به عقب برگردد.

او ادامه داد:‌ با وجود شرایط سخت حاکم بر یمن، همچنان برخی از ناشران فعال مانده‌اند و ما در نمایشگاه کتاب در تهران می‌توانیم پیام مقاومت مردم مظلوم یمن را به جهانیان مخابره کنیم. تلاش می‌کنیم تا فرهنگ مجاهدت و مقاومت مردم یمن به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی شود.

هزاع که مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران است، بیان کرد: دغدغه‌های فرهنگی یمن در نمایشگاه کتاب به خوبی قابل طرح و پیگیری است و دو کشور ایران و یمن نقاط مشترک زیادی دارند، کتاب‌های اسلامی و دینی و حتی آثاری که به دوران پیش از اسلام و پس از اسلام مربوط است میان دو کشور ارتباطات قابل توجهی را نشان می‌دهد.

او در مورد عملیات «وعده صادق» و واکنش مردم یمن به آن گفت: در آخرین عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی اقدام کرد و این نه تنها موجب واکنش خوب مردم یمن شد، بلکه در کل منطقه تحسین‌برانگیز بود. موشک‌هایی که از مسجد القصی گذشت موجب شد تا مردم یمن تظاهرات حمایتی از این حملات داشته باشند و خوشحالی خود را بروز دادند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • تل‌آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد